Jack_Daniels Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lepper ja :!: det var noe å lage en tråd på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Sånn AnAnAs, nå syns jeg at du skal slenge ut et leppebilde snart Her er noe gammelt og noe nytt Grunnen til at jeg ser ut som Grev Dracula på det ene øyet er fordi jeg klarte å stikke meg selv på øyet mens jeg sov i natt tror jeg Endret 5. oktober 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er alt for mørkt her til å kunne ta bilder av leppene mine nå, men jeg må bare reklamere litt. I London kjøpte jeg en sånn lipgloss som skal gjøre leppene fyldigere, selv om jeg trodde det bare var bullshit. Det var det ikke, du får utrolig fine, fyldige lepper med den. Alle jenter burde ha en "sexy mother pucker" i veska. Jeg er frelst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Får poste leppa mine jeg også da. Max overtrett og faen. 3 smurfelepper til AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå