Ray83 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Nettopp kjøpt ny maskin: Asus A8N-SLI SE nForce4 SLI S-939 AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0 Ghz OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition POV GeFORCE 7900 GT 256MB PCIe ... Etter å ha installert Windows XP (32b) og drivere startet jeg IE for å laste ned Firefox, winamp, etc. Men når jeg starter disse filene etter å ha lastet dem ned får jeg denne feilmeldingen. Uansett hvilke filer jeg laster ned får jeg denne feilmeldingen når jeg prøver å starte dem, har prøvd etter å lastet ned alle oppdateringene på windows update. Har også prøvd å reinstallere windows, ingenting hjelper. Har søkt litt på nettet uten å finne noe som løser problemet. Hvis jeg laster ned filene på en annen maskin og brenner dem ut på CD, og overfører filene så til maskinen har jeg ingen problemer med å åpne de. Etter at jeg gjorde dette fungerer de fleste filene jeg laster ned med Firefox, men ingen med IE. Utrolig irreterende når jeg ikke vet hva som forårsaker dette, nå bruker jeg hovedsaklig FF, men av og til må jeg ty til IE da det finnes sider som ikke støtter FF Får heller ikke oppdatert spill hvis man må oppdatere dem gjennom spillet (mens spillet er i gang). Noen ideer? - Raymond Endret 15. oktober 2006 av Ray83 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Mulig at innstillingene i IExplorer vs. FF er satt mere restriktivt per default mht. sikkerhet mot spyware og har aktivert popup blocker? Sjekk for spyware, fordi det kan være en hi-jacker/ malware/ adware ombord. Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Har sjekket for spyware, har sammenlignet innstillinger med IE-innstillinger jeg har på andre maskiner, men ingen forskjell, merkelige greier :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå