Steelz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skal kjøpe ny 250 GB HD. Bor i Trondheim, og fant ut at det var mest aktuelt å handle hos mamoz. Der har de to aktuelle. Western Digital 250GB My Book og LaCie 250GB P3 . Men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. WD er ca. 150 kroner dyrere. Den eneste forskjellen er design og at WD HDen skrur seg av samtidig med datamaskinen. Noen som har erfaringer/tips? WD HDen står også vertikalt. Er det særlig gunstig? Thnx! Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skal kjøpe ny 250 GB HD. Bor i Trondheim, og fant ut at det var mest aktuelt å handle hos mamoz. Der har de to aktuelle.Western Digital 250GB My Book og LaCie 250GB P3 . Men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. WD er ca. 150 kroner dyrere. Den eneste forskjellen er design og at WD HDen skrur seg av samtidig med datamaskinen. Noen som har erfaringer/tips? WD HDen står også vertikalt. Er det særlig gunstig? Thnx! 6905201[/snapback] Hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått for WD sin harddisk. Jeg kjøpte 320gb versjonen, og er veldig førnøyd. Stille og stabil harddisk Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har LaCie sin versjon og en kamerat har WD sin. Begge er helt ok og fungerer som de skal, hovedforskjellene har du allerede nevnt utenom at WD sin er varmere og tar mer plass enn LaCie sin. WD sin kan stå oppreist OG ligge, det følger med "puter" som festes på siden om den skal ligge. Støyen er ca samme. Selv ville jeg igjen gått for LaCie, dette mest pga designet (likte ikke all plasten på WD). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 WD HDen står også vertikalt. Er det særlig gunstig?6905201[/snapback] Jepp, vertikal plassering er like gunstig som horisontal plassering. Den fra LaCie har fått mye skryt i erfaringsdelen av prisguiden mens WD sin har noe mer blandete tilbakemeldinger. Forskjellene går stort sett på soliditet og kvalitetsfølelse på kabinettet. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det ble en LaCie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå