Idiotisikkeride Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er ihvertfall dønn klar! -jeg lurte på om PP(Polar party) har noen konkurenter? -Jeg lurte på om PP har mange kompoer og åssen folk det som ditt egentlig bare cs folk? ^_- -jeg lurte på stemminga til PP! folk som skal ditt bare å spamme her med ting dere gleder dere til eller noe dere vil kommentere! jeg sier bare "get ready to rumble.." Mvh Blackghost.Kz Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg bor faktisk like ved, og skal nok heller ha Lan party med noen kamerater her hjemme, Hadde egentlig tenkt å dra men skulle kanskje til spanina den uka med det gjorde vi for 2 uker sida, så da ble det dessverre ikke noe PP på meg? Får ta det igjen til neste år Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 -jeg lurte på om PP(Polar party) har noen konkurenter? Konkurrenter som er samtidig som Polar; HW-LAN. Konkurrenter i samme område; GlobeLAN (dog vi anser oss ikk som konkurrenter, vi har et godt samarbeid , Nøtterøy), VikingLAN (Sandefjord), Mortalz (Larvik), og sikkert flere jeg ikke kommer på navnet på nå. -Jeg lurte på om PP har mange kompoer og åssen folk det som ditt egentlig bare cs folk? ^_- Er endel compoer, sceneshow, etc. Er i utgangspunktet ikke "mange" CS-folk, men det kommer jo alltids noen. -jeg lurte på stemminga til PP! folk som skal ditt bare å spamme her med ting dere gleder dere til eller noe dere vil kommentere! Masse lyd, masse lys, scene, godt kantinetilbud, mye oldschool (og CS er ikke old-school, vi snakker ti år før det kom ut). Mvh Lars Åge "Laaknor" Kamfjord Styreleder, GlobeORG crew @ PolarParty flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå