The Stig Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Jeg er nå - beklagligvis - måtte ha tatt til takke med trådløst nett. Problemet er ganske enkelt og greit at man må borre gjennom 2 yttervegger for å streke kabel, noe som er umulig uten et bor på nesten en meter. Siden jeg først må ha tatt til takke med trådløst nett, tenkte jeg i hvertfall at jeg skal prøve å gjøre overgangen så smertefri som mulig. Jeg er ute etter anbefalinger for en ordentlig solid ruter som gir godt signal og er utmerket for spilling. Jeg har pr dags dato en billig D-Link ruter som ble levert av Telenor, får forsåvidt god styrke på signalet, men opplever det som veldig ustabilt - merkes utrolig godt under spilling. Har tidligere brukt (i et annet hus) brukt D-Links GamerLounge ruter, som forsåvidt fungerte greit nok, men det på en svært kort distanse. Håper noen kan komme med en ruter de har prøvd selv over litt lengere tid som de bruker mye til nedlasting og spilling. Er i utgangspunktet ingen spesielle merker jeg er på utikk etter, men helst 3com, og helst ikkeD-Link. I tillegg setter jeg stor pris om noen kan anbefale en mottaker, helst PCI (har inntrykk at er noe kraftigere en sine usb-brødre). Tusen takk for svar, Mvh Stikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå