OHell Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Forslag til hva jeg kan gjøre med dette kabinettet her? Har ikke tenkt å gjøre så alt for mye, for jeg har ikke noen erfaring. Så kom helst med noen "lette" og billige forslag. Takk. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Sette på noken harry neonlys kanskje? Sånn at dei kan lyse ut bak når det er mørkt. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 andre forslag? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Litt enkel style, det du tenker på? Microplex har en del morsomme etche`r.. Etch`ene funker som et lakk klistremerke.. Det er i sølv, som kan settes på kabinettet der det er savrt.. Etch`er er egentlig beregnet på plexiglass, men funker på kabinettet også, men husk at den blir speilvendt hvis den plaseres utenpå (Skal egentlig på innsiden av plexiglasset) så ikke velg en med skrift.. Ta en titt på det microplex har, mye enkel style til en billig penge der.. Lykke til.. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Har ikke noe svart på det da men Må til med lakk da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sjekke prisguiden etter det billigste kabinettet som finnes og modde det? Jeg har litt sansen for noen av dell kabinettene, dem har mange gode løsningen. Men det gjør også at modden er litt stress. Det jeg ville prøvd på, var å bytta front og farge.. Iallefall til å begynne med. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Og kanskje ta hull til vindu.. få noen reste-plexi hos glassmestern.. det er det jeg fikk for bare 50,-. Kanskje noen katoder, Mist vifter med lys, kabelstrømper, rydding, ny front som ble sakt.. og lakkere det =) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sette på noken harry neonlys kanskje? Sånn at dei kan lyse ut bak når det er mørkt. 6905105[/snapback] Er du klar over hvor dyrt det er for Neon lys? Neonlys er ikke det som vanligvis blir brukt i kabinetter. Men vindu, viftehull, lakkering osv.... Der har du noen kjeppe ideer. Ta heller en titt i andre worklogs for mer inspirasjon Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Last ned sketchup å lag en skisse. =) Har du et bildet/kan du ta et , fra innsiden av kabinettet. Endret 22. september 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå