haakie Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei, cd-rom'en i min thinkpad t20 virker ikke, hvet noen hvor mye det koste og reparere denne? Endret 20. september 2006 av haakie Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dersom du har en standard slimline CD-rom får du en ny en for 4-500. En jeg kjenner som hadde en Thinkpad T42 hadde imidlertid en spesiell type slimline cd-rom som var tynnere enn de som sitter i vanlige bærbare. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, cd-rom'en i min thinkpad t20 virker ikke, hvet noen hvor mye det koste og reparere denne? 6904934[/snapback] T40-serien har tynnere drives enn T20. Uten å gi deg noen forhåpninger - send meg en PM, kanskje jeg kan hjelpe. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det er ingen slimline-cdrom. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du har altså en cd-rom av samme type som sitter i stasjonære? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Ja, dog mye mindre størrelse. (les, tynnere.) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skuffen som kommer ut er altså kliss lik den som er på stasjonære, dvs at selve brenneren ikke blir med ut, bare den 'skåla' du legger plata i? Har aldri vært borti noe slikt, hvor gammel er denne maskina? Og dessuten, en beskrivelse av hva som er galt hjelper jo mye for å kunne si noe om hva det vil koste å reparere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå