Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Richard Hammond livstruende skadd

Nonsens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006440317,00.html

Artig lesning, som også gjør meg optimistisk til fremtiden.

6922079[/snapback]

Logget inn nå for å linke til denne artikkelen, men det var jo allerede gjort.

Anbefaler å lese den. Mye morsomt.

Top Gear er ikke bare favoritt-bilprogrammet mitt, men favorittprogrammet mitt.

Jeg er veldig glad i Prison Break og Lost også, men måtte jeg ha valgt ett, hadde det blitt Top Gear.

Håper alt går bra og at han kommer tilbake om ikke så alt for lenge.

6922202[/snapback]

Jepp, dette er anbefalt lesning for de som like TopGear!

"The only good news, so far as I could see, was that his teeth were still as shiny and bright as ever."

Lenke til kommentar
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006440317,00.html

Artig lesning, som også gjør meg optimistisk til fremtiden.

6922079[/snapback]

Logget inn nå for å linke til denne artikkelen, men det var jo allerede gjort.

Anbefaler å lese den. Mye morsomt.

Top Gear er ikke bare favoritt-bilprogrammet mitt, men favorittprogrammet mitt.

Jeg er veldig glad i Prison Break og Lost også, men måtte jeg ha valgt ett, hadde det blitt Top Gear.

Håper alt går bra og at han kommer tilbake om ikke så alt for lenge.

6922202[/snapback]

Jepp, dette er anbefalt lesning for de som liker TopGear!

"The only good news, so far as I could see, was that his teeth were still as shiny and bright as ever."

6923356[/snapback]

Sorry .......... :blush:

Endret av oddity
Lenke til kommentar
Clarkson & co har vært programledere fra 1998 til nå. Det var et utall programledere før deres tid igjen. Sikkert samme formatet.

Vi nordmenn har bare aldri fått tilgang til de gamle sesongene.

6923283[/snapback]

Jeg viste at Clarkson har hvert med lenge, at May hadde gjort noen programmer i '99 viste jeg ikke, men Hammond er ny. Jeg har sett deler av de eldre episodene og de er jo ikke i nærheten så bra som de som kommer etter '02.

Lenke til kommentar
Clarkson & co har vært programledere fra 1998 til nå. Det var et utall programledere før deres tid igjen. Sikkert samme formatet.

Vi nordmenn har bare aldri fått tilgang til de gamle sesongene.

6923283[/snapback]

Har absolutt alle TopGear episodene og jeg kan si at dere ikke går glipp av noe hvis dere ikke har sett episodene før 2002, det er bare langdryge artikler om bensintyper, executive-sedaner og absolutt ingen humor.

Back on topic, jeg hører Hammond er på gåfot igjen og at han gjør en veldig rask bedring. Krysser fingrene for at Top Gear sesong 9 blir sendt som planlagt om 2 uker.

Lenke til kommentar

Der var det slutt på Top Gear.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131579

TV-selskapet har stoppet programmet pga overhengende fare for liv og helse.

Flere BBC-ansatte forteller ifølge avisen Daily Mail nå om hvordan sikkerhetstiltak ble rutinemessig oversett under innspillingen av programmet.

En kameramann har nylig sluttet i jobben fordi han fryktet at han kunne bli skadet. En annen sier han er sjokkert over det han beskriver som slappe sikkerhetsrutiner.

- Det har vært en generell følelse av at ting begynte å bli tåpelig, og at det kom til å ende med at noen ble enten alvorlig skadet eller døde, sier kameramannen, som ikke ønsker navnet sitt på trykk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

VG har tolket situasjonen feil. BBC og Jeremy Clarkson har sagt at de ikke ville starte sesong 9 før Richard kom seg på bena igjen og det er den eneste grunnen til at showet er utsatt på ubestemt tid. Mange kjendiser som har innflytelse i motorverdenen samt transportministeren i England, Stephen Ladymore, har sagt at Top Gear ikke har gjort noe feil i sin karriære og at påstandene om at Top Gear oppfordrer til uansvarlig kjøring er helt feil. BBC og NHS undersøker nå fartøyet Richard ble skadet i og skal komme med en konklusjon om et par uker. Flere erfarne drag-kjørere har sagt at Richard fikk rett opplæring i sikkerhet før han begynte å kjøre Vampire og at det ikke var sikkerhetsfeil som grunnet ulykken men mest sannsynlig et dekk som sprakk, noe som kan skje helt tilfeldig. Ikke tro på alt britisk presse skriver.

Lenke til kommentar

Er jo en selvfølge at BBC utsetter Top Gear midlertidig, å tro noe annet ville vært latterlig. Men at Top Gear forsvinner fra skjermen for alltid tviler jeg på skjer hvis Hamster blir frisk igjen. Ville forresten ikke stolt helt på VG når det kommer til nyheter, de blåser hver minste lille ting opp. Bla. da han først krasjet stod det på VG at bilen var overtent, mens de britiske avisene jeg var innom nevnte ikke noe slikt.

Måtte VG brenne i helvete....

Lenke til kommentar

Får da virkelig ikke håpe at det sitter en idiot på toppen av bbc som ender opp med å legge ned Top Gear, da blir jeg smått grinete for å si det pent. Når de kjører på åpne motorveier så kjører de jo ikke som idioter, det er jo en grunn for at de har en lukket bane å kjøre på.

Men hvis det sitter nok personer i BBC som ligner litt på Torild Skogsholm så vil vi få et stor problem.

Lenke til kommentar
Der var det slutt på Top Gear.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131579

TV-selskapet har stoppet programmet pga overhengende fare for liv og helse.

Flere BBC-ansatte forteller ifølge avisen Daily Mail nå om hvordan sikkerhetstiltak ble rutinemessig oversett under innspillingen av programmet.

Det er bare utsatt på ubestemt tid....ikke stoppet for godt. Trur nok Top Gear kommer på lufta igjen....

pantera

Lenke til kommentar

Litt mer nyheter om Hammond:

Fra TopGear.com:

Richard making good progress

Richard has made good progress over the weekend following his jet car accident on Wednesday.

He remains in a stable condition and was moved to a general medical ward over the weekend, where he spent time with his wife and daughters.

Doctors at Leeds General Infirmary have said they are 'reasonably optimistic' that he will make a good recovery - and Jeremy said that Richard has already managed his first few steps after the accident.

Richard's wife Mindy and their daughters Willow and Isabella have been 'overwhelmed' by support from fans and well wishers.

We alone have received well over 15,000 emails since the accident from Top Gear readers wishing Richard well - and the inbox is still growing.

A website set up by fans has also managed to raise more than £150,000 for the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Richard to hospital on Wednesday. The Air Ambulance service has announced that these donations will help to 'bring forward' plans to operate a second helicopter.

Mindy has asked that well wishers make a donation to the Air Ambulance instead of sending flowers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...