Snublefot Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Han er jo så kul. Eneste fyren som kan få meg til å se på et bilprogram... Endret 21. september 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 For de som vil går det ann å gå til www.finalgear.com og registrere seg i forumet og lage en god bedrings-hilsen, en person der vil så føre alle hilsene over i en mappe som vil bli sendt med blomster til Richard Hammond på sykehuset i Leeds. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Det står på sol nå at stakkars Hamster har fått betydelig hjerneskade av dette! Fyttef**n så forferdelig.... Håper han kommer seg og ikke blir nødt til og sitte og sikle i en stol resten av livet sitt..... Jeg følger med på Top Gear hele veien og han er med på og gjøre programmet veldig interresant... Dagbladet.no Richard Hammond hjerneskadet Endret 21. september 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Utrolig trist. Er selv en trofast tilhenger av TopGear og anser det programmet til å være det suverent beste innen sjangeren. Håper virkelig han overlever skadene han har pådratt seg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nå er jeg trist. Lurer på om vi får se ham igjen i Top Gear... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Richard is out of intensive care and doctors say he's making "satisfactory progress". http://www.topgear.com/content/news/stories/1112/ Forhåpentligvis ser vi ham på skjermen til høsten, hvis ikke bli høstmørket enda mørkere Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Dette var veldig trist, håper han kommer tilbake på skjermen igjen. Han har hvertfall fått seg en støkk. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ufattelig trist. Håper av hele meg at han blir bra igjen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kollisjonen skjedde under opptak da Hammond testet ut en jetdrevet bil i 450 kilometer i timen. 6904877[/snapback] Håper det går bra med fyren, han er ein god programleiar. 6905253[/snapback] Du hadde ikke håpet at det gikk bra med ham hvis han ikke var en god programleder? 6906451[/snapback] Ein dårleg formulert setning, eg legg meg flat. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det ser nok ut til å gå bra: Richard Hammond på beina igjen Pantera Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Får håpe at han blir tilnærmet 100% igjen og kan fortsette i Top Gear, programmet ville ikke bli det samme uten han. Kjemien mellom Clarkson, Hammond og May er jo genial... Var som noen andre sa først Steve Irwin og nå Richard Hammond, mangler bare at det skjer en ulykke med en fra Mythbuster og American Chopper så kan jeg slutte å se på tv. Er jo nå man kan se hvor uheldig Steve Irwin var, mannen ble drept av en Stingray som ikke hadde tatt livet av noen siden 1945 og så er Richard Hammond oppe går en tur etter å ha krasjet i 450km/t. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006440317,00.html Artig lesning, som også gjør meg optimistisk til fremtiden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Noe bra sagt :!: Later, he looked across at James May and said: “Hello C**k face.” Edit: Clarkson kan skrive for å si det sånn og det virker jo meget oppløftene for Hammond sin del. Endret 23. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006440317,00.html Artig lesning, som også gjør meg optimistisk til fremtiden. 6922079[/snapback] Logget inn nå for å linke til denne artikkelen, men det var jo allerede gjort. Anbefaler å lese den. Mye morsomt. Top Gear er ikke bare favoritt-bilprogrammet mitt, men favorittprogrammet mitt. Jeg er veldig glad i Prison Break og Lost også, men måtte jeg ha valgt ett, hadde det blitt Top Gear. Håper alt går bra og at han kommer tilbake om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hehe..."anyway the new Jag..."hehe....men så var ikke den avtalen så morsom likevel nei..jaaja...KJEMPE gla for at hamsteren er på beina igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg synes det var en utrolig stilig avtale, med tanke på å bevare humoren dem i mellom. Trioen har en helt utrolig morsom «thing» seg i mellom, som ville fått en verdig avslutning slik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Menehh..det sto at Top Gear har en 28 år lang historie? Hvorfor er det liksom bare 3-4 sesonger man får tak i på DVD da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Selve Top Gear går langt tilbake, med andre programledere, såvidt jeg vet. http://imdb.com/title/tt0163503/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ja, det må jeg si..40-50 forskjellige programledere siden 1978. Aldri hørt om programmet før NRK2 begynte å sende det for få år siden. Jaja. Da vet man jo hvor Autofil fikk ideen fra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er jo i den nye formen serien er best, fra 2002 og til nå. Første "sesongen" er det jo bare Clarkson, Hammond og en bruktbilselger . Det er bra, men det er først når May kommer i sesong 2 at det virkelig begynner å bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå