AlecTBM Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 En i klassen min påstår at det er en WYSIWYG (What You Se Is What You Get) editor til PHP i vista noe som jeg er gangske sikker på ikke går an siden PHP er et dynamisk programeringsspråk. Noen som har hørt noe om dette?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg håper du lo av han, for det forslaget var latterlig. :!: Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Gjorde det ja. Men vil bare sjekke Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er latterlig. Men med WYSIWYG kan han også ha ment innebygd nettleser - dvs. at du får en salgs kjørt-gjennom-php-WYSIWYG. Det som virkerlig er latterlig er at microsoft aldri ville ha lagt inn noe slik i en windowsversjon - de har jo ASP! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 ja sant det. Noen andre som har innspill?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå