ilpostino Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg skal ha ny skjerm. Jeg har Matrox Parhelia fra før hvor jeg to stk Samsung Syncmaster 913N. Jeg skal ha en tredje skjerm også og er litt usikker på om jeg skal kjøpe en til av denne eller en 20" skjerm i tilleg. Jeg vurderer å kjøpe denne skjermen for så å ha de to skjermene jeg har fra før av på hver side av denne. Noen som har erfaringer med denne skjermen? vil det se teit ut med en 20" skjerm og to 19" skjermed eller passer det best med tre 19" skjermer sammen? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) En 19" til venstre og høyre og 20" i midten hadde sikkert sett "rånete" ut.hehe.. Endret 20. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 En 19" til venstre og høyre og 20" i midten hadde sikkert sett "rånete" ut.hehe.. 6905019[/snapback] men vil det ikke uansett gjøre det med tre flatskjemer i den størelsen? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Personlig så tror jeg ville hatt 3 19" skjermen forsiden av hverandre..ser vel bedre ut egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå