Programvare Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 For akkurat 1 år siden ble jeg påkjørt på sykkel. Historien er slik: Jeg syklet oppover en bakke og plutselig kommer en annen syklist i rasende fart rett mot meg. Han kræsjet rett i meg, og den ene fingeren min ble klemt mellom mitt styre og han sitt. Jeg fikk ekstremt vondt. Etter en uke ble det en stor klump med overflødig hud på fingeren og den er der ennå. Jeg har prøvd å skrape det av, men det går ikke. Det svir veldig i fingeren når jeg skriver med blyant/penn. Hva bør jeg gjøre? Hjelp! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hva bør jeg gjøre? Hjelp! 6904580[/snapback] Gå til fastlegen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Litt ot: var det ved Sinsenkrysset du kræsjet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Litt ot:var det ved Sinsenkrysset du kræsjet? 6905297[/snapback] Nei det var ikke på Sinsenkrysset hehe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du bør snakke med legen. Hvis du hadde kræsjet i Tsjekkia ville du måtet betale bot for å ha forstyrret trafikken, sykt ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå