Kjekssjokolade Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det er en bok som heter noe som "song may / so may / song mai" osv, noe i den duren.. Den handler om hva de amerikanske soldatene gjorde når de kom til forskjellige landsbyer under vietnamkrigen. Boka inneholder en god del ekkle men sanne skildringer. Noen som kan hjelpe meg, hva den heter`? (haster litt) Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det skulle vel ikkje kunne vere denne: Four Hours in My Lai Denne handlar om massakeren i My Lai, og er det næraste eg kan kome i hug. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Det skulle vel ikkje kunne vere denne: Four Hours in My Lai Denne handlar om massakeren i My Lai, og er det næraste eg kan kome i hug. 6904583[/snapback] tror ikke det.... Det skal stå noe om at det var en veldig varm dag, så de tar å fukter å strekker ut et skinn, å surrer det rundt halsen til en gravid kvikke, som de better fast til et tre, å etterhvert som skinnet tørker, krymper det, å hun kvelses sakte men sikkert. Å mens hun er tjoret fast til treet, med dette skinnet butten fast rundt halsen, kjører de et kosteskaft inn i henne... Husker bare jeg leste blant annet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå