Kebab GUD Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) jeg sa vi ikke ville ha fler peniser der inne.. Endret 20. september 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 den kanalen er noe drit. blir baksnakket å slengt drit til med en gang eg kommer inn. Hvorfor? 6904598[/snapback] Det er ikke enkelt å komme inn i vårt sære miljø og det har vi heller aldri påstått. Men hvis du ikke vil være der så er det ikke et stort tap med din innstilling. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg sa vi ikke ville ha fler peniser der inne.. 6904622[/snapback] fordi? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 som jeg sa .. vi har allyse... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fordi det gjør allyse kåt. Og han er kåt nok allerede med så mange peniser som er der. Vil du ha en allyse løpende rundt med kuken i hånda rundt på kanalen og i virkeligheten? :!: Lenke til kommentar
ttd Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 den kanalen er noe drit. blir baksnakket å slengt drit til med en gang eg kommer inn. Hvorfor? 6904598[/snapback] Vi tester alle nye for humor og robusthet. Ser ikke ut som du slapp gjennom nåløyet. Øv ved å la alle de andre i klassen din kalle deg for stygge ting uten å ta igjen et par måneder, og prøv igjen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Fordi det gjør allyse kåt. Og han er kåt nok allerede med så mange peniser som er der. Vil du ha en allyse løpende rundt med kuken i hånda rundt på kanalen og i virkeligheten? :!: 6904644[/snapback] hmmm .. skal vi tillate fler peniser inn i kanalen tro .. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det har ikke foregått baksnakking, det kan jeg forsikre deg om, Vegis. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) den kanalen er noe drit. blir baksnakket å slengt drit til med en gang eg kommer inn. Hvorfor? 6904598[/snapback] Vi tester alle nye for humor og robusthet. Ser ikke ut som du slapp gjennom nåløyet. Øv ved å la alle de andre i klassen din kalle deg for stygge ting uten å ta igjen et par måneder, og prøv igjen. 6904664[/snapback] allerede gjort i omtrent 12 år med andre ord, eg er begynt å bli lei Endret 20. september 2006 av Vegis Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 vi baksnakker ikke ... vi sier det rett i trynet ditt... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 vi baksnakker ikke ... vi sier det rett i trynet ditt... 6904700[/snapback] InstantClassic Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 vi baksnakker ikke ... vi sier det rett i trynet ditt... 6904700[/snapback] hvorfor? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hva ville skjedd om. ja, en person som meg hadde joinet? (PS: Jeg er immun mot flaming) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du hadde nok kommet gråtende ut av det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du hadde nok kommet gråtende ut av det. 6905032[/snapback] Får lyst til å prøve jo. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg trodde ikke dere likte at kanalen ble nevnt her? For da kommer det så mange tards dit? Eller er det fordi dere trenger noen nye å gjøre narr av? Endret 20. september 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eller er det fordi dere trenger noen å nye å gjøre narr av? 6905119[/snapback] Jeg melder meg som frivillig narr Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) vi baksnakker ikke ... vi sier det rett i trynet ditt... 6904700[/snapback] Dette stemmer 100%. Og hvis du ikke tåler litt støyt fra oss, så har du egentlig ikke så mye på #hw.no @ u.net å gjøre... Men alle skal være forsikret, baksnakking har aldri skjedd uten kick eller ban... Nå har det i første omgang aldri skjedd, så jeg aner egentlig ikke om det blir kick eller ban... De fleste på kanalen er gode gamle OT/SO veteraner som er veldig gode til å slenge med leppa og har veldig mange ubrukte banneord og kinky uttrykk du sikkert aldri å har hørt før. Så ikke blir skremt. K-Dog (kebab) kan være litt premenstrual. Så det gjelder å joine, og bare være stille, ikke si no. Og bare se hvordan vi oppfører oss på kanalen. Om du har penis da... Har du innovertiss, kommer du nok til å bli nedlassa med "hei!" osv fra CFD og Hartge. Altså. Motsetning til mange andre #hw.no'er, så syntes jeg alle er velkomne, bare de klarer å holde humøret oppe, og ikke syte om vi kaller noen homo (Alle på #hw.no blir kallt homo minst 5 ganger hver dag). Selv om dette høres forferdelig ut. Så kan det også sies at nesten alle på kanalen egentlig er på fornavns-basis med hverandre, og kjenner til litt av personenes bakgrunn i kanalen. Altså. I motsetning til det mange har fått inntrykk av, så er #[email protected] en trivelig kanal. De fleste av oss har vært en del av hw.no siden sidene hadde en sort og grønn logo. Og minneprisen lå på 3000kr for 32mb. Jeg vet jeg kommer til å få mye støyt av #hw.no køddene for å skrive denne posten. Men jeg har vært en av de få der som velkommer nye folk, ikke hetser dem ut. (Men hvis du er en JAPP, kan du se til helvette og dra for F*** til hel*****) Endret 21. september 2006 av Ezo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Lol Jeg må koble meg på IRC tydeligvis. BBC den trønderhora som han er, har vist blitt ensom. Kommer kjære! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 snipp Quisling! Men jeg tilgir deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg