Kebab GUD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Før som fremst #HW.no på undernett har ingenting med denne siden eller enttverket å gjøre og venligst respekter det Vi å #hw.no på undernett har innsett noe ... der vi før hadde 6-7 ungedamer/kvinner inne til en hver tid har vi nå bare 1 som er innom bare noen timer hver dag derfor søker vi flere ungedamer til vår kanal.. vi vil ikke ha fler n0s0s som vil ha support (bann grunn) men vi vil ha noen til å bringe inn det feminine (annet enn |King-M| og allyse) På kanalen finner du ca 26 faste forum brukere,(mest fra offtopic) Kanalen var før å godt over 100 brukere men vi skremte nok bort ca 100 når CFD og Allyse begynner på kveldene.. Årsaken til kvinne flukten fra kanalen er mange. en ble "for gammel", to ble skremt bort, en døde (rip), en fant seg kukk og WOW osv osv vi har ingen krav (anet en INGEN FLER 14åringer som vil ha oppmerksomhet.... hvis ikke du er dame ) Endret 20. september 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Enig. Om du lurer på hvordan du kobler deg til irc, ta kontakt. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Har hw.no irq kanal? Og hvordan kobler jeg til? Endret 20. september 2006 av Kanetheheatsink Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tar meg kanskje en tur innom senere idag Skal se ferdig csi først. Får jeg lov? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har hw.no irq kanal? Og hvordan kobler jeg til? 6904463[/snapback] opptil flere. på quakenet og efnet også. Sikkert andre kanaler jeg tilogmed ikke har hørt om. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Les tråden en gang til Kanetheheatsink, Wow-tøs. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Legg merke til det som blir sagt: - Det er en uoffisiell kanal - Den har ingen tilknytning til www.hardware.no - Ingen support-kanal! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 1: denne kanalen har som sagt ikke mye med siden å gjøre ... selv om den er startet av forumbrukere og en forum gud .... ALL HAIL SIRHARTGE!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tar meg kanskje en tur innom senere idag Skal se ferdig csi først. Får jeg lov? 6904477[/snapback] But of course. Var jo derfor denne tråden ble opprettet (Håper du ikke lar deg skremme av merkelige diskusjoner eller obskøne utsagn) Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg henger på kanalen, men jeg har ikke så forferdelige skrivefeil som Kebab Gud. Ellers er jeg hyggelig og grei. Msg me! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Les tråden en gang til Kanetheheatsink, Wow-tøs. 6904490[/snapback] Takk, jeg fikk den da jeg connecta Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Atticus har skeive hornhinner, perfeksjonister; styr unnna! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ey, Kanetheheatsink... Dissing av "Hackers" skal vi ikke ha noe av. (ref. signatur) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 LES: http://irc.kongshaug.info/ ! #hw.no @ undernet er den mest aktuelle for Søppel (kalt OT-baren idag). Den ble dannet under SO1 (2002) og av brukere som startet kanalen vi vi nevne: CFD ,Kebab Gud , Hartge (the boss) ,Anders leipsland ,Xell , Sosohal , Fondus (rip) samt mange fler. Vet jeg har glemt noen ,men kanalen var med andre ord en kanal for brukere av søppel. For tiden er det ingen kvinner der og vi føler at vi trenger noen som er litt mer feminine (mer enn allyse ja) siden vi prater mye om homoseksuelle opplevelser og skryter på oss damer :!: Folk som kommer inn og spør om support vil trolig bli kicket. Vi bedriver kun support for faste brukere av irc kanalen. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ey, Kanetheheatsink...Dissing av "Hackers" skal vi ikke ha noe av. (ref. signatur) 6904551[/snapback] Viva la haxors? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Folk som kommer inn og spør om support vil bli dyppet i salt og syre samt kicket. Vi bedriver ikke support for faste brukere av irc kanalen engang. Fixed. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Sleng over en PM, jeg er jo tross alt kvinnfolk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 den kanalen er noe drit. blir baksnakket å slengt drit til med en gang eg kommer inn. Hvorfor? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kebab! Post denne i første post! http://irc.kongshaug.info/hw.no.gif Vi elsker deg adawen for å ha laget den fine logoen! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 - * You were kicked from #hw.no by K-DoG-da (penis = ut) - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg