zaggy Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei, jeg har problemer med lyden på den nye pc'en min. Jeg har Creative I-Trigue 3330 (2.1 høyttaler system) og har installert programvare og koblet opp. Lyden er slått på også men det kommer ingen lyd da jeg prøver å spille av en sang i Windows Media player. Det står at sangen spilles men altså, ingen lyd. Jeg har også prøvd headset (som funket på den gamle pc'en) men det kommer ingen lyd der heller så jeg tror det har noe med pc'en å gjøre. Har dere noen ideèr for hva det kan være og evt hva jeg må gjøre for å løse problemet? Endret 20. september 2006 av zaggy Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvor mange kontakter har du for 3,5 mm streojack på lydkortet? Har du prøvd flere? Har du installert driver til lydkort? Se i enhetsbehandling etter utropstegn! markert med gult. Og sist men ikke minst; hvilket lydkort har du? Lenke til kommentar
zaggy Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har Creative SB X-Fi Xtreme music lydkort og det er ikke noe gult utropstegn i enhetsbehandling. Men jeg skal se om jeg finner nyeste driver til lydkort. Komplett satt sammen pc'en min. Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Denne er feilpostet, flyttes til -> Lydkort og PC-høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå