nacho Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 4 minutt lang Lost planet trailer med mengder av nytt gameplay: http://www.xboxyde.com/news_3485_en.html Dette bare blir bedre og bedre.. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 En ting som ikke blir bedre og bedre er den siten der. Får rundt 5kb i nedlasting.. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Bruk den siden som åpnes i popup, xbox360usa eller hva den heter, den har meget bra fart! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Lost Planet skal garantert skaffes når det kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Lost Planet virker veldig lovende, og Capcom har jo allerede vist at de håndterer Xbox 360en svært så bra med Dead Rising. Ble veldig imponert over demoen som ble gitt ut under E3 i Mai, da den virker veldig komplett og forseggjort. Er ikke 100% på hvorvidt jeg skal ha spillet, men det er iallefall på min radar. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Capcom ser ut til å levere.. Igjen! Nok et spill på min "neverending" Må Ha-liste. Vurderer sterkt å ringe forbrukerombudet nå og be de kreve at MS må merke konsollene med: "Advarsel: Kjøp av konsollen kan resultere i en voldtatt bankkonto." Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Dette ser utrolig bra ut. Det første spillet jeg virkelig får next gen feeling av. For noen explosjoner og effekter Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det er utrolig lovende at demoen kjører og ser så bra ut som den gjør, når spillet selv fire måneder etter demoen likevel er et halvt år unna. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Trailer nr 4. ligger nå ute på gametrailers. Ser ut som vi får episoder med trailere som forklarer historien litt etter litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå