Gjest Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, er det egentlig noen her som har sett filmen "den gråtende kamel"? Den er laget av studenter akkurat som blair witch prodject og open water, men disse studentene hadde egentlig tengt å lage en dokumentar, men så skjedde det noe rart imens de fikk vist livet i ehm..? ..Mongolia tror jeg. Det er pen filming og og den er veldig sterk. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, er det egentlig noen her som har sett filmen "den gråtende kamel"? Den er laget av studenter akkurat som blair witch prodject og open water, men disse studentene hadde egentlig tengt å lage en dokumentar, men så skjedde det noe rart imens de fikk vist livet i ehm..? ..Mongolia tror jeg. Det er pen filming og og den er veldig sterk. 6904147[/snapback] Ja, jeg har faktisk sett den filmen. Hadde ikke høye forhåpningener, men filmen visste seg å være meget bra.. Synes synd på den lille kamelkalven Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hva slags film er det? har dere bilder fra filmen? Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hva slags film er det? har dere bilder fra filmen? 6925770[/snapback] Du kan for eksempel ta en titt her Historien om den gråtende kamel eller surfe Google Lykke til, den filmen burde du se! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Den anbefales sterkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå