Gå til innhold

9800PRO til 250,- Bra kjøp?


Complexity

Anbefalte innlegg

Fatter ikke mye nå, fikk 2092 med mitt clocka 9600XT, og fikk 1512 med mitt 9800 Pro.. I 3dmark 05..

 

Tok å restarta, satt det nye kortet inn, starta opp og instalerte nyeste omegadriver, restartet og kjørte 3dmark..

 

Må jeg fjærne alt av drivere?

 

Edit: sletta alt av drivere, og instalerte bare for 9800 kortet på nytt.. ikke noe bedre resultat.. Mye mindre fps enn det gamle :dontgetit:

 

Hjelper det med drivercleaner? eller er det kansje best med en format c: ?

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjønner ikke at alle klager på vifta heller jeg :S ikke noe feil med den kjører det klokka 400/355 (vet ikke rare klokken) på stock kjøler jeg å får ikek noen artifacts eller problemer med varme.

 

det er ett helt greit kjøp det, begynner å bli for dårlig til dagens spill, men kan nok kjøre spill på low  ett par år fram i tid :)

6908455[/snapback]

 

Hvis vifta ikke har tatt kvelden til nå(antar at det er godt brukt) vil den sikkert ikke ryke i nær framtid uansett. Jeg ville bare informere om at noen av viftene på 9800pro har vært direkte dårlige(min vifte på Powercolor 9800 pro røk etter 3 mnd uten overklokking).

 

Wollis.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

Man ødelegger ikke kortet ved å flashe et kort med en R350-kjerne, men man får bare marginal ytelsesforbedring (som skyldes en skyggefeil som oppstår). Det er bare å flashe tilbake, så er alt som før igjen.

 

Forøvrig yter 6800LE omtrent som R9800 Pro, med mindre man softmodder det - det er først da det yter mye bedre.

Lenke til kommentar
Har du sjekket hva klokkefrekvensene er satt til? At ikke kortet av en eller annen grunn er kraftig underklokket? Har du sjekket om du bruker AGP4X eller AGP8X?

6916185[/snapback]

 

 

klokkefrekvensene ser normale ut, og bruker agp 8x ifølge ATI sine drivere..

 

Lånte naboen sinn 9800Pro kort i dag.. da fikk jeg 2800 i 3dmark score..

 

Mens mitt gir da 1500, det vil si neste halvparten av ytelsen den skal kunne gi..

Lenke til kommentar
E du sikker på at det i det hele tatt er et 9800pro kort du har fått? :p

6916962[/snapback]

 

hehe, ja ganske sikkert :p

 

Hvilket kort er det? (Fabrikant og prodnr/serienr)

6916964[/snapback]

 

Det har jeg faktisk ingen aning om.. Kortet er svart\mørkegrønt og har svart vifte og kjøleribber..

 

Kompisen min sitt er rødt og har sølv kjøleribbe, men hans står det Sapphire på så regner med at det han har er sapphire versionen..

Lenke til kommentar
Det har jeg faktisk ingen aning om.. Kortet er svart\mørkegrønt og har svart vifte og kjøleribber..

6917027[/snapback]

Det høres nesten ut som XFX. Men det står at det er 9800PRO i Catalyst?

6917626[/snapback]

 

Jepp, står 9800Pro over alt, i Trixx, i Catalyst og når han fant det før jeg fikk instalert driverene..

 

Hvis det ikke er 9800pro så har kompisen min blitt lurt da han kjøpte sin shuttle :p

 

kan ta bilde av det i morgen elns, nå skal jeg kjøre til dama :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...