rankine Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvorfor ikke gå i butikken og kjøpe donald duck & co en gang i uken. tror det står ukenr der 1 Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Har fått masse bra svar takk alle sammen. Streng tråden. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvorfor ikke gå i butikken og kjøpe donald duck & co en gang i uken. tror det står ukenr der 6929036[/snapback] Ja, eller investere 50 kr i en kalender på skrivebordet ^^ Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Hvorfor ikke gå i butikken og kjøpe donald duck & co en gang i uken. tror det står ukenr der 6929036[/snapback] Ja, eller investere 50 kr i en kalender på skrivebordet ^^ 6930371[/snapback] Eller ringe slottet og spørre hvilken uke det er. Man kan gjøre mye rart ja. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er desverre mange standarder på hva som er første uke (og hva som er første dag i uken). http://www.pjh2.de/datetime/weeknumber/wnd.php?l=en Dette kan også forklare hvorfor exe-filen som det ble linket til går 1 uke feil. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 FAen jeg søkte opp diskusjon igjen på google da jeg lurte på dette problemet. TAKK Lenke til kommentar
Strawberrymaniac Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei! Når jeg er usikker på hvilken uke det er, går jeg bare inn på denne nettsiden: Hvilken Uke Er Det?. Det kommer rett og slett bare opp et stort tall, altså hvilken uke det er. Veldig nyttig side. Hilsen Strawberrymaniac (13). Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei! Når jeg er usikker på hvilken uke det er, går jeg bare inn på denne nettsiden: Hvilken Uke Er Det?. Det kommer rett og slett bare opp et stort tall, altså hvilken uke det er. Veldig nyttig side. Hilsen Strawberrymaniac (13). Og det beste med den siden, er at den oppdateres UKENTLIG!! ;-) ;-) Lenke til kommentar
ryder20 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Man kan hvertfall sende en melding til 2201 med kodenummeret TXT UKE. Kanskje ikke så veldig aktuelt, men kan jo være noe for de desperate :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 http://www.timeanddate.com/norsk/kalender.html Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 eller hvilkenukeerdet.no =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå