cfsa2 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skal kjøpe meg ny LCD-TV, men siden jeg ikke har så god greie på dette, lurer jeg på om noen har noen råd til hvilken TV jeg burde kjøpe. Kriteriene er: -at TVen er 32" eller større. -gode muligheter for å koble til PC osv. -HD-Ready, selvfølgelig. -Helst pen desig (glad i svarte el-varer), men ytelse stiller også sterkt. -prislapp på rundt 7000 - 10 000 kr. Hadde vært veldig takknemlig om noen orket å komme med noen forslag. På forhånd, takk Lenke til kommentar
Beretta666 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva med en LG 32LB1R? http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=285 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Flyttes fra Skjermer til Video. Lenke til kommentar
cfsa2 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 LG 32LB1R så veldig bra ut, den. Er det noen andre som har noen tips også? Greit o ha noe å sammenligne Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) LG 32LB1R er kremen av alt. Sykt design - utrolig bildekvalitet. Dog har jeg vanskelig for å stole på de mindre seriøse butikker som Stretto og SHG. LB1R er mye dyrere i butikk og det må være en grunn til det. :/ Selv vurderer jeg LG RZ32LX2. Endret 22. september 2006 av dimiles Lenke til kommentar
cfsa2 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg kikket litt rundt, og Stretto virket da seriøst. Får uansett kikke litt rundt først. Tror nok det blir en LG 32LB1R på veggen her. Det blir når dem får inn igjen modellen daa. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 En på jobben kjøpte TV fra SHG, gikk bra det, husker ikkje leveringstid, men var ikkje over en mnd hvertfall.. (Han kjøpte i ferien) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå