Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

treg isdn linje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva det kan være er så mangt, men noe jeg vil anbefale deg er feks å legge inn Firefox, for så å legge inn Adblock Plus (tilleggsfunksjon).

Fordelene for deg at du ikke henter ned reklame når du surfer på nettsider, for deg har dette faktisk en reel betydning pga båndbredde.....

Ellers, sjekk som nevnt at den bruker begge linjer, ved å ha en firewall alla Zonealarm eller andre kan du se lett hva som opptar båndbredde. (tenker da for å se hva som aksesserer nettet)

Ellers, lykke til.

(husk at ca 1 time internett pr dag, 0,5 t på dobbeltlinje, koster det samme som adsl i 1 mnd, om du kan få det da....)

Lenke til kommentar

Har selv hatt ISDN en god stund før jeg fikk ADSL. For surfing er isdn helt greit. Husker vi fikk tak i ett abonnemang som gjorde at vi fikk sitte 150 timer i måneden for 500,- og betalte ekstra for flere timer.

Surfingen skal jo være grei forde om man bruker bare 1 linje. (64kbps istede for 128kbps).

Lenke til kommentar

Hei takk for svarene,men det som er problemet er at det virker som at det er noe som

stenger for forbindelsen ut når jeg ser vinduet nede i høyre hjørnet står det å blunker

det gjorde det ikke før

kan detsverre ikke få bredband har mast på telenor men de bare sier det er for langt

unna sentralen.så lenge telenor styrer dette blir det nok ikkeno

har Firefox ,Zonealarm.har prøvd å slå av brannmur for å se om den stenger ,men uten

resultat.Er det noe program som kan optimalisere linja

Rogerdah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...