Gå til innhold

Windows 98 uten ustyr


XuserX

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en datamaskin med win 98, jeg skal koble maskinen kun til netverket og styre den med min andre pc med vlc.

 

Problemet at pcen gir mange feilmeldinger om at tastaturen er ikke er koblet til også når sjerm ikke er koblet til så får jeg ikke den på den venter bare.

 

Er det noen måter å fikse dette sånn at den uten problem starter og ikke gjør noe problem.

 

PCen er compaq Presario 5240 med Windows 98

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hat det samme probleme selv. jeg bare sjekka alle ledningene i pcen og der var det vist en liten løs ledning hehe...

6903930[/snapback]

 

hei,

 

Det er jo ikke det jeg mener, det jeg har koblet er kun netverkskabel og strøm, å problemet er at når jeg ikke kobler til mus, tastatur og sjerm så går ikke pcen på venter bare uten at det sjer noe.

Lenke til kommentar

Dersom jeg skjønner deg rett starter ikke PCen når du har koblet fra mus og tastatur?

 

Dersom det er problemet er det mulig du kan løse det i BIOS. Et eller annet sted bør det stå:

Halt on: "all errors"

 

Der kan du prøve å sette den til noe annet. På mitt HK kan jeg velge mellom "all errors", "keyboard only", "mouse only", "none".

Lenke til kommentar
Dersom jeg skjønner deg rett starter ikke PCen når du har koblet fra mus og tastatur?

 

Dersom det er problemet er det mulig du kan løse det i BIOS. Et eller annet sted bør det stå:

Halt on: "all errors"

 

Der kan du prøve å sette den til noe annet. På mitt HK kan jeg velge mellom "all errors", "keyboard only", "mouse only", "none".

6904080[/snapback]

 

 

Jepp det er det jeg mener, har koblet fra mus,tastatur og sjerm.

 

Når jeg tar ut mus og tastatur kommer det bare melding men den starter, men når jeg tar ut sjermen så gjør an ingenting bare venter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...