ilpostino Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg er på jakt etter en mobil for ei veninne av meg. Det er ikke viktig med 3G, mail, video eller lignende på den da den mest blir brukt til mms, sms og å ringe med. lang levetid på batteriet hadde også vært en fordel. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ta en titt på SonyEricsson Z530i. Den er rimelig, enkel i bruk og har veldig godt batteri! Amobil har testet telefonen, du finner mer informasjon i Test-seksjonen :-) -snubbel Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 noen som vet hvordan SE Z530i er i forhold til feks Samsung X650 Black? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Begge telefonene har ialfal enkle og flotte menyer. Men mener at SE kanskje ligger et hakk foran når det gjelder menyer. Men så mener jeg Samsung er litt bedre på klapptelefoner, og syntes X650 har finest design. Flere venninner som har Samsung klapptelefon og er veldig fornøyde, så tror Samsungen er et godt valg. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Begge to er gode valg. Pluss til Z530 for godt batteri. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå