bruce-lee Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hei, jeg har kjøpt en ekstern harddisk. denne streika og jeg kjedet meg så jeg åpnet den likegodt opp. så ser jeg at det er IDE system, og at selve hardisken er koplet til en skal vi kalle det apapter kort som intuitivt ser ut til å overføre data fra en helt vanlig ide harddisk til datamaskinene via USB. det jeg lurer på er om det er problematisk å kjøpe en ny IDE harddisk og sette den inn istedetfor den gamle i den eksterne boksen? jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle gå, men på en annen side skulle det ikke forundre meg om firmaet har intern kompatibilitet mellom adapterkortet og egen harddisk. men det burde være plug and play. den eksterne harddisken ble kjøpt som en del, og ikke i to deler, dvs eksternt kabinett pluss harddisk kommentarer? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det skal gå fint det, IDE-kabelen inn i disken er standard, og skruehullene er standard. Lenke til kommentar
bruce-lee Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 okay, det høres bra ut. for det eneste som bekymret meg var om adapterkortet ikke ville ta alle IDE harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå