Gå til innhold

Yahoo Japan poll. X360 suveren vinner

Straffa

Anbefalte innlegg

Hva skjer? :)

Skrivende stund er det

X360: 19401

PS3: 3742

Wii: 4511

Translation of POLL title from excite.co.jp: "Which do PS3, Wii, and you to whom the whole content comes into view finally buy at the end of the year?(cooperation: Fami expert game white paper editorial department)"

Sjell pollen her

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er spørsmålet? Hvilken konsoll skal du ikke kjøpe? Blir litt meningsløst uten å vite hva spørsmålet er.

6903571[/snapback]

Translation of POLL title from excite.co.jp: "Which do PS3, Wii, and you to whom the whole content comes into view finally buy at the end of the year?(cooperation: Fami expert game white paper editorial department)"

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Det ga ikke mye mening egentlig, men vist det stemmer er det oppsiktsvekkende, men jeg klarer egentlig ikke å tro at 360 skal gå fra en håndfull solgte konsoller til å bli den største, bare på grunn av noen få spill på TGS.

6903617[/snapback]

Overaskende ja. Men det har jo blitt vist veldig mye spill egnet for det Japanske markedet pluss billig HD-DVD spiller

Tviler på at Bill Gates og co har leid inn 19.000 folk til å vote på denne her

Endret av avanore
Lenke til kommentar

MS har i hvert fall imponert meg på TGS, og det har ikke engang startet skikkelig. Håper i hvert fall at noen japanere tenker det samme. Denne voten er jo nesten for god til å være sann, men vi snakker jo bare om en vote.

Er det ikke kun MS som har hatt konferanse hittil? I så fall er voten tilnærmet meningsløs.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Får prøve meg på en litt bedre oversettelse da :p

"Når man nå får sett mer av hva PS3 og Wii kan gjøre, hvilken kommer du til å kjøpe i løpet av året?"

Alternativ 1: "Begge deler (PS3 og Wii)"

Alternativ 2: "Kjøper Wii"

Alternativ 3: "Kjøper PS3"

Alternativ 4: "Ingen av delene, kjøper Xbox 360"

Alternativ 5: "Har ikke bestemt meg enda"

Da burde vel de fleste skjønne hva som menes med pollen...

Lenke til kommentar
Får prøve meg på en litt bedre oversettelse da :p

"Når man nå får sett mer av hva PS3 og Wii kan gjøre, hvilken kommer du til å kjøpe i løpet av året?"

Alternativ 1: "Begge deler (PS3 og Wii)"

Alternativ 2: "Kjøper Wii"

Alternativ 3: "Kjøper PS3"

Alternativ 4: "Ingen av delene, kjøper Xbox 360"

Alternativ 5: "Har ikke bestemt meg enda"

Da burde vel de fleste skjønne hva som menes med pollen...

6903811[/snapback]

Akkurat nå ser det ut som MS har nådd ut til det Japanske markedet. Men denne pollen skulle nok vært etter at Sony og Nintendo har hatt sin konferanse

Lenke til kommentar

Enig i at pollen nok blir litt feil før Sony og Nintendo har hatt pressekonferansene sine. Burde nok ha venta med en poll til etter at TGS er ferdig.

Tenkte egentlig jeg bare skulle bidra med en litt bedre oversettelse, ettersom det virket som det var en del her som var litt forvirra over hva spørsmålet egentlig var. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...