NightKeeper Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ingen. Kanskje noen gledestårer på slutten av The Shawshank Redemption, da jeg så den for første gang. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 The Cure. Sikkert en del som syned den faller under "klissefilm", men det er ikke kjerlighetsdrama så fikk lyst til å nevne den. Jeg har sett den 2 ganger og griner like mye på slutten når han tar av seg skoen. Griner andre steder i filmen også, men spesielt der. Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Whale Rider fikk meg til å sippe skikkelig. Det er en scene der som bare slo meg i bakken. De som har sett filmen vet hva jeg mener. Keisha Castle Hughes ble Oscar nominert for beste hovedrolle, og burde fått statuetten spør du meg. Hun var bare 11 år under innspillingen, og det var hennes debut. Gleder meg til å se henne som jomfru Maria i Nativity Story. Hotel Rwanda fikk meg også temmelig emosjonell. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Griner av The Hulk på grunn av den er så tragisk dårlig Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 United 93 6904342[/snapback] Jeg vet ikke om jeg gråt da jeg så den, men det var ikke langt ifra. American History X. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 American History X. Overaskande slutt og veldig trist. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Stolen Summer. Tror jeg felte noen tårer når jeg så denne filmen, ellers så blir jeg forholdsvis fort rørt av filmen, men sjelden jeg griner. Edit: Husker egentlig ikke så mye av den, og det er fullt mulig jeg var litt ekstra emosjonell der jeg satt i den myke hjørnesofaen. Endret 22. september 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 United 93 Meget sterk film. Rant tårer deler av filmen, særlig i de scenene når folk ringer hjem og sier de elsker familien sin. Var positivt øverasket av denne, hadde ikke store forventninger... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ingen filmer som jeg har grått skikkelig av enda, men sitter med klump i halsen under mange av scenene i We Were Soliders, sterk film. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Forrest Gump. Scena hvor Forrest spør om Lille-Forrest er smart er utrolig fin. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fikk en liten klump i halsen på slutten av King Kong.. Mulig det var sjokoladen.. Men uansett så synes jeg filmen var litt rørende. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Filmer som får meg til å gråte er faktisk mange... hehe som f.eks Pearl Harbour, og Armageddon når Bruce Wills ofrer seg... ååå... Og A walk to remember! den er såå fin.. typisk jentefilm da Og når Jennifer Aniston bryter sammen i The Break up Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der. Hehe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der. 6923869[/snapback] Jeg må spørre, HVOR var det trist..? Så den filmen igår, og vil påstå at fra han begynte å skippe et helt år ellerno, så sugde filmen. Frem dit, hvor han smålekte med kontrollen og justerte litt lyd og slikt, så var det grei underholdning. Om noen, spesielt "gutta", klarer å gråte av den filmen, så håper jeg det for all del var pga at filmen var dårlig. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der. 6923869[/snapback] Jeg må spørre, HVOR var det trist..? Så den filmen igår, og vil påstå at fra han begynte å skippe et helt år ellerno, så sugde filmen. Frem dit, hvor han smålekte med kontrollen og justerte litt lyd og slikt, så var det grei underholdning. Om noen, spesielt "gutta", klarer å gråte av den filmen, så håper jeg det for all del var pga at filmen var dårlig. 6957498[/snapback] HMMMM! Da har ikke du et hjerte i allefall Jeg syns det var utrolig trist det med faren.. Når han kom på kontoret å ville fortelle mynt historien elns, og "adam sandler" avviste han.. huff.. å når han dør.. Mulig det er jeg som er følsom, men jeg gråt og det gjorde alle jentene i salen også.. Var i allefall mye snufsing, og alle gutta ble stille. Jeg dro med et par, og de sa de måtte bite sammen for å ikke felle en tåre.. DVS de gråt inni seg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Det er litt vanskelig å gråte av et møte mellom The Fonz og Operaman. Endret 28. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Den sist sette er Click med Adam Sandler.. den var morsom men også kjempetrist! alle i kinosalen, samt gutta gråt en skvett der. 6923869[/snapback] Jeg må spørre, HVOR var det trist..? Så den filmen igår, og vil påstå at fra han begynte å skippe et helt år ellerno, så sugde filmen. Frem dit, hvor han smålekte med kontrollen og justerte litt lyd og slikt, så var det grei underholdning. Om noen, spesielt "gutta", klarer å gråte av den filmen, så håper jeg det for all del var pga at filmen var dårlig. 6957498[/snapback] HMMMM! Da har ikke du et hjerte i allefall Jeg syns det var utrolig trist det med faren.. Når han kom på kontoret å ville fortelle mynt historien elns, og "adam sandler" avviste han.. huff.. å når han dør.. Mulig det er jeg som er følsom, men jeg gråt og det gjorde alle jentene i salen også.. Var i allefall mye snufsing, og alle gutta ble stille. Jeg dro med et par, og de sa de måtte bite sammen for å ikke felle en tåre.. DVS de gråt inni seg 6957954[/snapback] Den scenen kan muligens defineres som trist, men da var det allerede gått så langt med dårlig film, at det ble uintressant og umulig å sette seg inn i filmen.. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Hmm, så for ikke så lenge siden American History X med det at den var veldig trist i bakhodet hele tiden. Satt bare å venta på å grine, noe som resultetrte i at jeg ikke satt meg inn i filmen, og dermed ikke ble følelsesmessig berørt i det hele tatt Det irriterer meg fryktelig nå, da det ødela hele filmopplevelsen og mitt intrykk av filmen. Flere som har slike opplevelser med slike filmer når en er forutintatt? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg begynner alltid å gråte når jeg ser Bowling for Columbine. Har sett filmen utallige ganger, og gråter like mye hver gang massakren begynner. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 United 93, første film jeg har grått til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå