Gå til innhold

kan noen forklare test-realm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

http://www.wow-europe.com/en/ptr/

Trykk på character copy og logg inn. Trykk på den download greia (pc for pc mac for mac :p ) Så ser du nedenfor at du kan velge noen characters du kan kopiere. Velg de du vil ha, da har du kopiert characterene. Når den filen du lastet ned er ferdig, trykker du på den og venter til det er ferdig, så stikker du inn på wow mappen din og trykker på WoWTest mappen. Der er det et grønt T ikon som du trykker på. Da logger du inn som vanlig.

(ja, jeg er dårlig til å forklare ting)

Lenke til kommentar
Mener jeg har hørt at det ikke kommer noen nye patches før Burning Crusade, så Be____Bad, du kan forvente å vente veldig lenge før du får prøvet å spille level 60 chars.

6905295[/snapback]

 

 

jeg var i sverige ista på EBgames, og spurte når BC kommer og de sa oktober,

jeg også tror neste patch er WOW (for de som ikke skaffer seg BC) bc update, altså at de får BC modellene + div annet stuff..

 

1.12.1 er like rundt gjørnet, US har test server oppe nå

Lenke til kommentar
BC kommer ikke i oktober, Blizzard har sagt i slutten av året.. kommer aldri i verden ut før dem tiden.. og er under alpha test nå som betyr det er mye arbeid igjen

6905656[/snapback]

 

blizzard har sagt q4 2006 i hele år.. å det begynner å bli GANSKE lite å adde fremover nå å det kommer masse BC info.. så jeg antar november, eller begynnelsen av desember... BC test har det jo vært en stund har det ikke, husker du ikke den contesten hvor 1000 personer kunne vinne beta pass til BC, det var vel 4-5 mnder siden..

 

Noen som har patchnote til den?

 

Ekke akkuratt store greine som blir enda, nytt mount system (nye priser osv) og no små dill dall

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
fikk litt lyst til å prøve test realm.. får å lære andre classes på 60, og å se dmg osv... kan noen linke hvordan dette gjøres steg for steg? ikke privat server, men public test realm

6903493[/snapback]

Du har ikke skjønt hva test realm skal brukes til og er en av de som virkelig ødelegger. Hadde ikke sånne som akkuratt deg eksistert kunne man fint kjørt f. eks Naxxramas når det var aktuelt på test realms...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...