Gå til innhold

Catalyst 6.9 Windows XP ute

Robin B

Anbefalte innlegg

De er ute. :)

with most Catalyst® releases, performance has increased in various situations.

* 3DMark2006 overall performance improves 6.7-23.7% with anti-aliasing enabled due to improvements in HyperZ efficiency on the Radeon® X1300, X1600 and X1800 series of products. The largest gains can be seen on Crossfire™ configurations and/or 256MB card configurations at resolutions of 1280x1024 or greater

* Doom3 performances improves up to 9.3% due to further OpenGL shader complier and transform engine optimizations on the entire Radeon® X1000 Series of products. The largest gains can be seen on Radeon® X1900 configurations at resolutions of 1600x1200 or higher

https://support.ati.com/ics/support/default...&questionID=640

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har et spørsmål: Jeg installerte Catalyst 6.9 uten å slette skjermkort driveren jeg hadde først. Jeg ser nå i legg til fjern programmer menyen at det er installert:

ATI Software control center

ATI Catalyst control center

ATI Display driver

Skal jeg ha alle disse?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

"ATI Software control center" sikker paa du ikke mener ATi Software uninstall utility?

ellers, ja det er vanlig.

display adapter = driver til grafikk kort

Catalyst control center = Kontrollpanel (denne er ikke paakrevd, og kan fint byttes ut med f.eks. ATiTrayTool (obs, bare CCC som stoetter crossfire.. faareloepig)

ATi Software uninstall utility = avinstallering av ATi Software

ATI Software control center = aldri hoert om.

Lenke til kommentar
"ATI Software control center" sikker paa du ikke mener ATi Software uninstall utility?

ellers, ja det er vanlig.

display adapter = driver til grafikk kort

Catalyst control center = Kontrollpanel (denne er ikke paakrevd, og kan fint byttes ut med f.eks. ATiTrayTool (obs, bare CCC som stoetter crossfire.. faareloepig)

ATi Software uninstall utility = avinstallering av ATi Software

ATI Software control center = aldri hoert om.

6980559[/snapback]

Ja, vet ikke åssen jeg presterte å skrive "software control center". Mente "Software uninstall utility"

Ok, da er det altså normalt å ha alle disse installert. Takk.

Lenke til kommentar
hmm, er det mulig å barehente frem driveren? Jeg tregner vel ikke alt i Catalyst?

7026509[/snapback]

Det lurer jeg på også. Nå loader control center opp og gjør at oppstart av pc'en tar lenger tid. Bruker ikke control center engang.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...