John-Abruzzi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hei.........hva er best av raske eller sakte øvelser.........hvor mange runder, og videre.......jeg trener vekter for og bli stor:P det jeg gjør np er 4x10 i alle øvelsene.........jeg tar 2x sakte og 2x raske! men hva er best for eg bli stor? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Mellom 6 og 12 reps er passelig om du skal bli større, 1-5 om du skal øke styrke. Virker som om du ikke er så gammel, så 10 reps er passe. Viktig å ikke gjøre øvelsene fort, men rolig og kontrollert. Men husk at du ikke blir stor av å trene om du ikke spiser mye. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Enig med det over Men husk at hvordan du trener bare er viktig, husk å spise mye minst 5 ganger hver dag. Ok da minst ^^ Endret 20. september 2006 av DNA=) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Enig med det over Men husk at hvordan du trener bare er viktig, husk å spise mye 5 ganger hver dag. 6903463[/snapback] Litt uheldig formulering der kanskje? Ville nok sagt minst 5 ganger pr. dag. Flere jeg kjenner som annbefaler 7 eller til og med 8. Spis mye protein, fra f.eks. egg/kylling/proteinshake og trege karbohydrater, fra f.eks. grov pasta, fullkornsknekkebrød osv. Endret 20. september 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
trytowin Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei, Sjekk innlegget mitt "Treningsmetode ønskes revidert " Du kan jo kanskje lese deg opp på de metodene? For meg har det i allefall ført til 15kg mer muskler på ett år. Jeg har dog levd nokså spartansk for å oppnå det hehe. Mvh Trytowin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå