Gå til innhold

Stats i BF 1942

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt spørsmål:

Hva mener dere er den "beste" serveren?

6912380[/snapback]

Hva er det for noe tullespørsmål?

Det er da ikke så mange Norske 1942 servere mere, og man velger vel heller etter hvilke maps som kjøres, og ikke populariteten på serverene?

6912740[/snapback]

Hvordan skulle jeg vite at det er få norske igjen?

For å utdype:

Hvilken pleier det å være mest seriøse spillere på? Vist det er noen i detheletatt.

Har vert på mange det bare er idioter på; folk som ikke lar andre fly, folk som dreper lagkamerater, aldri noe lagarbeid alle bare drar hit og dit uten taktik.

Er trøtt, sikkert masse leif...

Lenke til kommentar
Du forventer en server der de bytter på hvem som får flyve for å være snille, og jobber taktisk ilag, PUBLIC?

Ok, lykke til i din jakt for den perfekte server.

6920315[/snapback]

Ok! Skal passe på å aldri åpne kjeften i BF forumet igjen da, sorry for bryet.

:nei:

6920860[/snapback]

Du som er flaskehalsen her, han forteller deg bare sannheten ;)

Lenke til kommentar
Du forventer en server der de bytter på hvem som får flyve for å være snille, og jobber taktisk ilag, PUBLIC?

Ok, lykke til i din jakt for den perfekte server.

6920315[/snapback]

Ok! Skal passe på å aldri åpne kjeften i BF forumet igjen da, sorry for bryet.

:nei:

6920860[/snapback]

Du som er flaskehalsen her, han forteller deg bare sannheten ;)

6922057[/snapback]

Aiaiai, det må jeg si, folk har blitt skikkelig Yberkule her?? Jaja, da har vel ikke n00b'sa noe her å gjøre, bare å kaste de på dør og få dem vekk.

Skikkelig koselig holdning må jeg si. Fortsett sånn, det liker vi. *Oser Ironi*

Og nei, jeg er ikke nabb, har spillt BF serien siden den så dagens lys.

OnT:

The O: Finnes mange bra servere der ute til BF42 serien. De beste er vel de med Desert Combat modden (søk etter DCFinal, eller se sticky her på BF forumet). Du trenger Desert Combat Full Client for å få innstallert DCFinal.

Ikke bry deg om de "Tøffe gutta" i klassen, de har desverre ikke bedre vett. Har vært for lenge her i denne avdelingen og burde ta seg en ferie.

ED209[no]

Lenke til kommentar

Det er vell ikke snakk om å være tøffeste gutten i klassen. Steina sier det som det er - du finner ikke ikke en slik server. Face the truth.

Av norske servere så vet jeg Battlefield.no har et par oppe.

Vil du ha et snev av teamplay i BF så er tipset mitt og ta med deg et par kompiser å spille sammen med. Battlefield.no har også ventrilo kanaler til sine servere slik at du kan komunisere med kompisene dine.

De aller fleste servere kjører med "først til mølla" regelen når det kommer til fly og annet hardware, så du kan ikke forvente deg noe kø-system.

Endret av kent-hugo
Lenke til kommentar

Aiaiai, det må jeg si, folk har blitt skikkelig Yberkule her?? Jaja, da har vel ikke n00b'sa noe her å gjøre, bare å kaste de på dør og få dem vekk.

Skikkelig koselig holdning må jeg si. Fortsett sånn, det liker vi. *Oser Ironi*

Og nei, jeg er ikke nabb, har spillt BF serien siden den så dagens lys.

OnT:

The O: Finnes mange bra servere der ute til BF42 serien. De beste er vel de med Desert Combat modden (søk etter DCFinal, eller se sticky her på BF forumet). Du trenger Desert Combat Full Client for å få innstallert DCFinal.

Ikke bry deg om de "Tøffe gutta" i klassen, de har desverre ikke bedre vett. Har vært for lenge her i denne avdelingen og burde ta seg en ferie.

ED209[no]

6946614[/snapback]

Greit nok, du sier du har spilt Battlefield-serien siden den så dagens lys. Desverre virker det ikke som om du har spilt særlig mye, eller kun public.

For nå Steina kommer her og forteller sannheten på en helt kurrant måte, ser jeg ingen grunn til å hisse seg slik opp.

Og jo, vi "Yberkule" (Skrives faktisk über) har godt vett.

Lenke til kommentar
Greit nok, du sier du har spilt Battlefield-serien siden den så dagens lys. Desverre virker det ikke som om du har spilt særlig mye, eller kun public.

6950885[/snapback]

If you say so. Det vet vel du alt om.

For nå Steina kommer her og forteller sannheten på en helt kurrant måte, ser jeg ingen grunn til å hisse seg slik opp.

6950885[/snapback]

#1. Personlig syns jeg ikke Steina svarte særlig pent. Kunne forklart istede for å gi fyr'n inntrykk av at han var helt ute på jordet med å komme med slike spørsmål her i "bf" forumet.

#2. Hvor fikk du inntrykk av at jeg hisset meg opp??

#3. Det skrives "når", ikke "nå" (ironi, igjen).

Og jo, vi "Yberkule" (Skrives faktisk über) har godt vett.

6950885[/snapback]

Ja, jeg vet at det skrives med "ü" og ikke "y". Var det veldig viktig for deg å kommentere dette?? Lite å holde på med?

Kunne du ikke bare kopiert innlegget mitt å postet det under "Skriveleif" tråden som ligger en eller annen plass her på forumet?? (regner med du er aktiv der siden du påpekte min manglende "ü")

Vett? Tja, kan diskuteres etter det innlegget du kom med her.

Takk for seg.

Endret av ED209
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...