ovea Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Er det noen som vet hvor i registeret man kan endre navnet på startknappen? Fikk det til med resource hacker!! Takker for hjelpen Endret 20. september 2006 av ovea Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vet du kan bruke Tweakeprogrammer til dette, men vet ikke så mye mer. Hørtes nesten for lett ut å bare endre det i registeret, men jeg kan jo ta feil... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) har gjort det før men husker desverre ikke hva jeg gjorde edit: brukte resource hacker prøv dette: http://libertyboy.free.fr/computing/tips/w_sm_na.php Endret 20. september 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
ovea Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Vet du kan bruke Tweakeprogrammer til dette, men vet ikke så mye mer. Hørtes nesten for lett ut å bare endre det i registeret, men jeg kan jo ta feil... 6902998[/snapback] Jeg har endret navn på eks. min datamaskin,mine nettverksteder osv. tenkte det fungerte på samme vis. Mye jobb å lete i registeret, håpte noen her inne visste hvor i reg. det var Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) For å gi nytt navn til min datamaskin osv. kan du faktisk bare høyreklikke > gi nytt navn... trenge ikke registeret til sånt... Men for å endre navnet på start knappen må du bruke resHacker eller Hex... Endret 21. september 2006 av LooneyTune Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det noen som vet hvor i registeret man kan endre navnet på startknappen? Fikk det til med resource hacker!! Takker for hjelpen 6902955[/snapback] Hei, har du litt info om hvordan du fikk til dette? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hvordan er dette et Windows-programmings spørsmål? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kanskje fordi en må endre på en dll fil? Altså reverese engineering! YAY!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå