Gå til innhold

Kjøp av nytt hovedkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er ikke utenkelig har titta litt på det selv. Har nettopp kjøpt et Abit AB9 pro, men var ikke fornøyd med det. Skal sende returpakke til Pcutstyr i morra. Har dette kortet eller kjipsettet hatt noe problemer med wow? Ettersom det er det pcen skal brukes mest til.

Lenke til kommentar
Ja, er ikke utenkelig har titta litt på det selv. Har nettopp kjøpt et Abit AB9 pro, men var ikke fornøyd med det. Skal sende returpakke til Pcutstyr i morra.  Har dette kortet eller kjipsettet hatt noe problemer med wow? Ettersom det er det pcen skal brukes mest til.

6903107[/snapback]

Kanskje litt usakelig, men hvorfor var du ikke fornøyd med Abit AB9 pro? Bare lurer fordi jeg skal ha hk som støtter Core 2 Duo og har sett litt på det hk`et...

Lenke til kommentar

Var sinnsykt knotete å få installert windows, måtte slue rundt med sata portene og disketter får å finne hardiskene. Fikk også feil i prime 95 torture testen. Skal sende det inn nå, men veit ikke om jeg skal spørre om nytt enda. Noen andre som har anbefalinger erfaringer på området?

Lenke til kommentar

Hi :cool:

Se her: http://uk.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=...179&modelmenu=1

Er veldig fornøyd med de kortene jeg har hatt fra ASUS. Har kjøpt kortene etter "Best i test" anbefalinger i forskjellige tidskrifter. Er også lette å overklokke da det har en lett og grei Bios. Har heller ikke vifter på kortet, da de har en tendens til å bråke noe veldig etter hvert.

Tror du finner en test av kortet her på Hardware.no

Jeg kommer til å bruke Corsair XMS2 PRO 2x1024Mb Ram 800Mhz

350909 Corsair Twin2X 2x1024MB DDR2, PC6400 DDR800, CAS 5-5-5-12-T1, Built In LED Lights, Twin2X2048-6400PRO 3.321 http://www.shg.no/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...