Christoffero89 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 har last my på nettet om at apple macbook skrur seg av en del. er det slik på de nyeste macbookene å? og hvor my bråker macbook? ikke svar hvis du ikke er sikker. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 har last my på nettet om at apple macbook skrur seg av en del. er det slik på de nyeste macbookene å? og hvor my bråker macbook? ikke svar hvis du ikke er sikker. 6902915[/snapback] Kan ikke si noe om støynivået, men jeg kjenner en del som sier at den ikke bråker så mye, altså meget behagelig støynivå. De nye Macbookene skal ikke skru seg av. De gamle har også fått fikset dette(service). Dette kom av en feil på hovedkortet som nå er rettet opp... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 har last my på nettet om at apple macbook skrur seg av en del. er det slik på de nyeste macbookene å? og hvor my bråker macbook? ikke svar hvis du ikke er sikker. 6902915[/snapback] Kan ikke si noe om støynivået, men jeg kjenner en del som sier at den ikke bråker så mye, altså meget behagelig støynivå. De nye Macbookene skal ikke skru seg av. De gamle har også fått fikset dette(service). Dette kom av en feil på hovedkortet som nå er rettet opp... 6903275[/snapback] ok takker. men er støynivået mindre på macbook en på vanlig bærbar? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 har last my på nettet om at apple macbook skrur seg av en del. er det slik på de nyeste macbookene å? og hvor my bråker macbook? ikke svar hvis du ikke er sikker. 6902915[/snapback] Kan ikke si noe om støynivået, men jeg kjenner en del som sier at den ikke bråker så mye, altså meget behagelig støynivå. De nye Macbookene skal ikke skru seg av. De gamle har også fått fikset dette(service). Dette kom av en feil på hovedkortet som nå er rettet opp... 6903275[/snapback] ok takker. men er støynivået mindre på macbook en på vanlig bærbar? 6903506[/snapback] Støynivået er mindre enn på mange bærbare, men det finnes selfølgelig vanlige bærbare som ikke lager lyd som høres hvis du ikke bokstavelig talt putter huet inni dem.... Macbook lager ikke mye lyd, det gjør de ikke. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 MacBook lager lyd. En lav, men hørbar susing ved normal bruk. Noen ganger lager den mer lyd, men det er sjelden og kortvarig. Lyden har ikke plaget meg så langt, men jeg merker absolutt forskjell fra den lydløse dell-computeren jeg hadde tilgang til før ... Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei.. Har hatt macbook i ca 5 mnd.. Måtte levere min inn etter den bare slo seg av gjentatte ganger.. Helt sporadisk, altså ikke under hard bruk eller liknende.. Så det blir spennende å få den igjen å se hva som var problemet.. Verkstedet har snart hatt den 4 uker nå.. Irriterende.. Men.. Støynivået er ikke plagsomt.. Men den blir utrolig varm.. Nesten for varm til å ha på fanget.. Ellers er det en genial liten sak som jeg har mistet all tiltro til etter 5 mnd bruk.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Hei.. Har hatt macbook i ca 5 mnd.. Måtte levere min inn etter den bare slo seg av gjentatte ganger.. Helt sporadisk, altså ikke under hard bruk eller liknende.. Så det blir spennende å få den igjen å se hva som var problemet.. Verkstedet har snart hatt den 4 uker nå.. Irriterende.. Men.. Støynivået er ikke plagsomt.. Men den blir utrolig varm.. Nesten for varm til å ha på fanget.. Ellers er det en genial liten sak som jeg har mistet all tiltro til etter 5 mnd bruk.. 6903819[/snapback] så du anbefaler ikke macbook? det sies også at dette problemet er fisket på nå. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Macbooken er en drøm og skrive på, rask og responsiv.. Herlig fjernkontroll som funker fra nesten overalt.. Har vert windows bruker i 13 år, men OSX er veldig bra på mange måter.. Det sies at de nye macbookene som sendes ut ikke har varmeproblemer.. Om de ikke har det vil jeg anbefale den på det "varmeste"! Bare trist den ikke kan brukes til spill av noen stor grad.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Flyttes til riktig kategori fra kjøp/salg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Macbooken er en drøm og skrive på, rask og responsiv.. Herlig fjernkontroll som funker fra nesten overalt.. Har vert windows bruker i 13 år, men OSX er veldig bra på mange måter.. Det sies at de nye macbookene som sendes ut ikke har varmeproblemer.. Om de ikke har det vil jeg anbefale den på det "varmeste"! Bare trist den ikke kan brukes til spill av noen stor grad.. 6907035[/snapback] har hørt at den funker til spill som the sims og slike spill som ikke tar my grafikk. hehe. vurderer nå sterkt å kjøpe meg en macbook:D Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Flyttes til riktig kategori fra kjøp/salg 6907156[/snapback] ok da:P Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Pga. at det er Scrapple som lager den... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Pga. at det er Scrapple som lager den... 6909251[/snapback] hva mener du? Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 har last my på nettet om at apple macbook skrur seg av en del. er det slik på de nyeste macbookene å? og hvor my bråker macbook? ikke svar hvis du ikke er sikker. 6902915[/snapback] Jeg har en Macbook Pro som jeg kjøpte rett etter lansering, den skrudde seg av pga batteriproblemene (Apple endte jo opp med å kalle inn batteriene fra de første modellene). De nyeste modellene skal ikke ha dette problemet, uansett er dette noe som dekkes av Apple. Angående støy så er det nesten ikke støy fra min Macbook Pro, eneste gangene det oppstår støy er når jeg spiller spill ala call of duty2. Til vanlig bruk så oppstår det ikke støy. Mtp på at Macbook er en ment til mer småarbeid, surfing etc, så er det hakket mindre støy, så det vil nok ikke være et problem for deg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 noen som vet om hvor varm macbook blir? og hvor bra skjermen er? Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg vet ikke noe om varmen, men skjermen er meget bra Forøvrig vil jeg anbefale www.mac1.no , der får du svar på alle mac spørsmålene Endret 21. september 2006 av Syfer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå