Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke bilde på skjermen

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat(som har gjort det mange ganger før) skulle kople til en skjermkort vifte og en prosessor vifte.

Når vi hadde fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke skrudde vi på. Vi kom inn og skulle sjekke temperaturen, da dataen plutselig skrudde seg av!

Vi prøvde igjen og skrudde den på. Alle viftene og lysa funka som det skulle, men det kom ikke noe bilde på skjermen.

Jeg har SLI hovedkort og to skjermkort så har prøvd begge skjermkorta i begge PCI ekspress portene.

Har også et lys på hovedkortet som lyser grønt hvis alt er kopla som det skal og rødt hvis det er noe feil. Det lyste grønt.

Da prøvde vi å bytte alt til sånn det var først, altså før vi begynte. Det kom fortsatt ikke noe bilde.

Har testa skjermen på en annen datamaskin og der funka den, så det er ikke skjermen.

Hvis ikke de to viftene alene tar 100W så skal jeg ha stor nok strømforsyning.

Og husk alle viftene og lysa funker/lyser som de skal!

Hva kan jeg gjøre?

Trenger hjelp fort!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg gjort alt som jeg har fått av tips..som å resette BIOS'en, bytte RAM, sjekke om alt sitter som det skal, tatt et nytt lag med kjølepsta, osv..

Hvis jeg ikke har fått noen flere tips innen tirsdag skal jeg levere den inn til service.

Vil jo såklart ha flere tips til hva jeg kan gjøre før tirsdag da..gjør alt jeg kan gjøre før jeg må sende den inn til service!

Lenke til kommentar
Du hører ingen bip heller..den står bare å surrer med vifter?Hvilke led lyser på hk?

6923595[/snapback]

hører ingen bip..den står bare å surrer med viftene ja.

Jeg har et lys på hk som lyser grønt hvis alt er kopla riktig og funker som det skal. Og lyser rødt hvis noe er feil..det lyser grønt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...