Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT Speedtouch 516 og åpne HTTP port 85

Anbefalte innlegg

Jeg ahr for lengst gitt opp å åpne port 80 til serveren min, da denne ruteren er umulig å jobbe med. Den åpner gladlig etter at jeg har disablet webinerfacet, og glemmer alt igjen etter to dager.

I dag tenkte jeg at jeg skulle åpn en annen port for å få ut en tjeneste jeg uansett ikke vil at hvem som helst skal få tilgang til. I god tro tenkte jeg at port 85 er en fin liten sak å åpne, og at dette skulle gå glatt, men ikke søren om jeg får det til.

Er det noen som ahr noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det inn i hodet på den møkkaboksen at det er jeg som bestemmer? Har rotet rundt i konsollet og ting ser faktisk riktig ut der,

Det skal sies at jeg har åpnet for både torrents og RDP og at disse har fungert ypperlig lenge, så jeg mistenker at NGT eller Thomson har lagt kjepper i hjulene for HTTP generelt og ikke bare port 80...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal gå helt fint med webserver på port 80 eller andre porter på Speedtouch rutere. Enkelte av ruterene har en lei tendens til å glemme instillingene. Det som av og til løser problemet er å sette DHCP lease tid til max. Eller få tilsendt en ny ruter.

Endret av mar
Lenke til kommentar
Det skal gå helt fint med webserver på port 80 eller andre porter på Speedtouch rutere. Enkelte av ruterene har en lei tendens til å glemme instillingene. Det som av og til løser problemet er å sette DHCP lease tid til max. Eller få tilsendt en ny ruter.

6905665[/snapback]

Dette kan jeg prøve :) Er litt lei av å få ny ruter "hele tiden". Kunne jeg bae fått den i bridge uten at det køddet opp NextPhone eller tok meg flere timer. *drømme*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...