Slemsofa Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har nettopp drept både CPUen og grafikkkortet på min gamle pc så tenkte jeg skulle oppgradere hovedkort, CPU og grafikkkort og putte på vannkjøling (siden viftene mine stopper på grunn av alt støvet på rommet mitt lol ) Dette er delene en kompis av meg anbefalte Hovedkort : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319659&s=sc CPU : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308954&s=sc Grafikk kort : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325107&s=sc er dette godkjente deler eller er det bare tull alt av det ? har ikke klart å holde meg oppdatert innenfor pc fronten på en god stund og føler meg som en skikkelig nybegynner nå Grafikkkortet tok jeg egentlig bare fordi det så bra ut med priser osv så lenge det er PCI-express og på en pris rundt 2000 +/- så bryr jeg meg lite. Pcen min skal brukes til spilling btw. Tenkte det kunne være greit å vite ^_^ Men men.. noen tilbakemeldinger hadde vært grådig greit.. må ha Pcen klar til bylan Ps: noen som husker leveringstiden fra komplett ? sånn ca. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Leverings tiden ligger alt fra hvor du bor. Fra komplett til meg(Hå komune) Tar det ca 4-5 dager Lenke til kommentar
Looke Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 dual core er vel verdt og satse på ;D Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja eller noe i X2 klassen. Har selv en Amd Athlon 4200+ x2 gjør jobben sin bra. Men som jeg har lest så er Dual core bedre ytelse i spill Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja eller noe i X2 klassen. Har selv en Amd Athlon 4200+ x2 gjør jobben sin bra. Men som jeg har lest så er Dual core bedre ytelse i spill 6903224[/snapback] I noen tilfeller. Det kommer ann på om spillet er optimalisert for X2, med andre ord: at spillet er lagd så det bruker begge kjernene. Hvis det ikke gjør det så har det ikke noe å si om du har X2 eller vanlig.... Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 X1900GT er billige for tiden, Sapphire sitt på komplett koster 1700 og er på lager. x1900gt er betre enn 7900GS. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 anbefaler at du går for X2 lrs så såg det bra ut Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå