stig83 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hei!! har akkurat kjøpt meg ny pc og skal innstalere trådløst nettverkskort. det som skjer er når jeg har innstalert driveren og plugget i kortet så fryser maskinen seg i windows. det eneste som funker da er å restarte... men dette skjer hver gang jeg kommer inn i windows... hvis jeg tar ut nettverkskortet så fungerer det som det skal igjen håper at noen her har vært borti problemet før eller vet hva man skal gjøre informasjon om pc`n min ligger på profilen takker på forhånd Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Frys-problemet med WMP300N er bl.a. rapportert Her Prøv en oppdatert driver Her Lenke til kommentar
stig83 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Frys-problemet med WMP300N er bl.a. rapportert Her Prøv en oppdatert driver Her 6910980[/snapback] takk for svar...har allerede prøvd den driveren.... får vel bare vente til linksys klarer å komme med en oppdatering som gjør kortet kjørbart.... ser at stort sett ALLE som har dette kortet har samme problem.. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Prøv med andre slotter på hk. Lenke til kommentar
stig83 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Prøv med andre slotter på hk. 6919584[/snapback] jo takk for tips...har prøvd... tror nok feilen ligger hos linksys... tror de slapp ut kortet for tidlig uten å teste hardware godt nok Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Prøv kortet i en annen pc om du kan. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå