sedsberg Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Skal du derimot skifte til større dyser, forgasser og sylinder så er det større sjangs for at ting går galt. Moralen: Kjør orginalt eller bytt til effektanlegg. Ikke sylinder etc. Merk at større dyser får motoren til å holde bedre. Skal man kjøre veldig hardt (f.eks. full gass over lang tid) kan det være en fordel å sette inn en dyse som er littegrann for stor. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) kan ikek være bra for en moped og ha så mye motstand som disse plomberingen gir vel? er jo meninga at en moped skal gå somd en kommer levert, altså uten plomber? 6914274[/snapback] Sunnere for mopeden å kjøre uplombert/med effektanlegg, ja, sålenge dysa er stor nok. Kjører du med for liten dyse er det langt ifra sunt. 6915694[/snapback] Jaha? Fordi?? Edit: aha, mer smørolje!! Endret 24. september 2006 av Patience Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jaha? Fordi?? Edit: aha, mer smørolje!! Delvis. Bensinen i seg selv er også med på å redusere slitasje. Står en lang forklaring i en av de tidligere postene mine. Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Skal du spør noe om moped går du på www.mopedportalen.com også leter du til du finner forumet. Det er der alle som faktisk KAN moped er vi ses Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=81156 Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå