Gå til innhold

Prisfall i takst på SE K750i

Straydog

Anbefalte innlegg

En venninne av meg ble frastjelt sin SE K750i i mai. Hun hadde reiseforsikring og fikk dekket tapet av Gjensidige til den nette verdi av kr.3700,-

I helgen mistet en kompis av meg sin Se K750i på byen. Han har identisk reiseforsikring hos Gjensidige, men han får kun kr.2000,- som dekning for tapet.

Kan dette være riktig? Han har tenkt å kontakte Gjensidige imorgen for å høre hva de sier, men jeg bare lurte på om noen på stående fot kan bekrefte/avkrefte sannsynligheten for at SE K750i har tapt seg kr.1700,- på 4 måneder. Eller har Gjensidige foretatt en feiltakstering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge denne linken http://www.dinpris.no/prices/q_k750i_cid_1...d_826_pid_67977 så kan man ikke få kjøpt K750i for mindre enn 2033,- i butikken pr dags dato. Hvilket betyr i klartekst at 2000,- fra forsikringsselskapets side er for lite å gi som dekning for tap av denne tlf. Greit nok at tlf som ble tapt var brukt, men det spiller jo ingen rolle når forsikringstakeren skal kjøpe seg en ny.....??

Lenke til kommentar
Ifølge denne linken http://www.dinpris.no/prices/q_k750i_cid_1...d_826_pid_67977 så kan man ikke få kjøpt K750i for mindre enn 2033,- i butikken pr dags dato. Hvilket betyr i klartekst at 2000,- fra forsikringsselskapets side er for lite å gi som dekning for tap av denne tlf. Greit nok at tlf som ble tapt var brukt, men det spiller jo ingen rolle når forsikringstakeren skal kjøpe seg en ny.....??

6903091[/snapback]

Husk egenandel på 500,- da, alle forsikringer jeg har vært borti har det som standardpris. Husk at K800i kom i juni og da droppet K750i i pris. Gjensidige tar hensyn til produsentens listepris som jeg tipper er 2500,- for K750i nå, før K800i var den endel høyere, men 1700,- mer i forsikring hørtes mye ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...