Burkersen Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har tenkt å strekke nettkabel over til naboen og trenger derfor en type kabel som tåler å bli gravd ned. Hadde også vært greit å vist hvor jeg kan få kjøpt slik kabel. Alle svar mottas med stor takk Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvis jeg skulle lagt kabel ute, ville jeg valgt en såkalt STP-kabel .. (shielded twisted pair) kontra den uskjerma UTP-kabelen som er vanlig innendørs. Kanskje også få tredd kabelen gjennom sånne hvite plastrør du gjerne ser stikke opp gjennom nystøpte gulv med ledningskvaster på nybygg. Da beskytter du kabelen bedre mot alt fra tele og meitemark til tilfeldige spadetak og andre gnagere :wink: Kjipern hvis kabelen ryker midt på .... Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Holder med én tråd: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=63515&forum=61 Forumet _er_ tregt til tider, så aldri, aldri trykk "send" to ganger. Tar bare enda lengre tid, og det blir rotete. Stenger og flytter denne her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg