Gå til innhold

Erfaringer med kjøp av hvitevarer fra Komplett?

Anbefalte innlegg

Som emnet sier så er jeg interessert i å høre fra folk som har erfaring med kjøp av hvitevarer fra Komplett.

Etter at vaskemaskin gikk til h... er vi nå i nøden og trenger en ny. Siden jeg handler masse på Komplett og er godt fornøyd, hadde det jo vært morsomt å prøve.

Men funker alt som det bør? Noen som tilogmed har fått erfaringer i forhold til komplikasjoner med hvitevarene? Ikke så lett å sende en vaskemaskin i retur mener jeg....

Alt relatert mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som emnet sier så er jeg interessert i å høre fra folk som har erfaring med kjøp av hvitevarer fra Komplett.

Etter at vaskemaskin gikk til h... er vi nå i nøden og trenger en ny. Siden jeg handler masse på Komplett og er godt fornøyd, hadde det jo vært morsomt å prøve.

Men funker alt som det bør? Noen som tilogmed har fått erfaringer i forhold til komplikasjoner med hvitevarene? Ikke så lett å sende en vaskemaskin i retur mener jeg....

Alt relatert mottas med takk.

6902236[/snapback]

Det er ikke akkurat noe hokus pokus uansett hvor du måtte kjøpe hvitevarene dine. Om noe går galt ringer du ditt lokale autoriserte verksted for ditt merke, så kommer de hjem til deg å fikser alt (gratis hvis det går på garantien). Er prisene gode og de har akkurat den maskinen du liker best så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg fant følgende på Komplett.no sine sider:

Hva skjer om jeg må ha reparasjon på en hvitevare fra Komplett?

Om du får en feil eller defekt på en hvitevare kjøpt av Komplett løses dette svært enkelt. De ulike hvitevareprodusentene har avtaler med servicesentre i hele landet som kommer hjem til deg og tar hånd om problemet. Du kan lese mer om retur av hvitevarer under vårt infosenter.

Står mer om dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...