TaZ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Er på jakt etter en klapp telefon med bra(best) MP3 spiller og støtte for Blåtann stereo Headsett og minnekort. Må og være mulig å snakke i telefonen uten å holde den til øret(vet/husker ikke hva denne funksjonen kalles) 3G hadde sikker hvert gøy men er ikke et must.. Lavest mulig vekt. Pris:Mest/best mulig for pengene egentlig.. Endret 20. september 2006 av taz Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 6131 ser ut til å ha det meste du ber om. Foruten 3G-mangel er det en super telefon. MP3-spilleren er grei i bruk, og funker fint. I tillegg trekker EDGE og radio opp (hvertfall for min del). Den kjører de fleste spill (som jeg har lastet ned) helt greit. De minusene jeg har funnet til nå er: - Riper i blank ramme rundt taster - Riper i plasten rundt skjermen - Kun 1.3MP kamera - Går ikke an å åpne inngangen til headsettet når telefonen er åpnet - Og den største av alle: Batterilevetid Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Har nå 6125 som har samme spec. som 6131 men dårligere skjerm. Er bra fornøyd med den. Problemet mitt er at den ikke støtter Blåtann Stereo (A2DP) noe heller ikke 6131 gjør selv om testen her på HW påstår at begge gjør det. Noen som vet når SGH-D900 dukker opp? Den ser jo virkelig nice ut.. Endret 21. september 2006 av taz Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Om du skal høre mye på musikk så er nokia nokså uaktuelt da dem ikke klarer å lage baterier som er verken konkuransedyktige eller bra i det hele tatt! Jeg har en w300i, lyden er drittbra, og batteriet varer veeeeldig lenge! Den er sykt bra på batteridelen! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Om du skal høre mye på musikk så er nokia nokså uaktuelt da dem ikke klarer å lage baterier som er verken konkuransedyktige eller bra i det hele tatt! Jeg har en w300i, lyden er drittbra, og batteriet varer veeeeldig lenge! Den er sykt bra på batteridelen! 6909670[/snapback] Har sett på den og synes tastene var håpløse(for mine fingrer hvertfall) Og så mangler den A2DP. Ellers så var den veldig liten og lett,akkuratt hva jeg kunne tenkt meg.. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hva er A2DP, tastene syns jeg også var ekle i tasten, men venner deg for til dt Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) hva er A2DP6910420[/snapback] Blåtann Stereo (A2DP) http://www.hardware.no/tester/lyd/fire_a2dp-hodesett/27757 Slipper ledningen Endret 21. september 2006 av taz Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ååå, sku gjerne hatt en slik, ledninga til den orginale se propper inkl plug-in er sykt lang! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Har sett litt på z710i og den er satt opp under SE sit Blåtann Stereo headsett men står ikke noe under selve telefonen.. Har sendt SE mail. Støtter denne A2DP så går jeg for den.. #edit# SE ville ikke svare på dette da telefonen ikke er kommet på markedet enda Endret 22. september 2006 av taz Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 I følge Prisguiden har den IKKE A2DP. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) I følge Prisguiden har den IKKE A2DP. 6937063[/snapback] Stoler ikke en milimeter på infoen som står i prisguiden,det er så mye feil i den at det er tragisk... Du MÅ sjekke sidene til produsenter for å være sikker.. Endret 25. september 2006 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå