Christoffero89 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Noen som vet no om macbook? om den fortsatt lager høyfrikvenslyd og skrur seg av? skal kanskje kjøpe macbook men er usikker på om feilene er fikset på Endret 21. september 2006 av chriso89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) noen macbookbrukere her? Endret 20. september 2006 av chriso89 Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg har macbook pro Den er supersexy.... min første mac var en powerbook G4 og har ikke angret et sekund... trodde jeg ville installere XP på den, men det ville jeg heller ikke... OS X har alt... utenom gaming mulighet, eller litt... for det finnes jo noen spill... men som bærebar anbefaler jeg mac! som stasjonær har jeg PC og er også fornøyd med det Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eg har ein MacBook og vil vertfall seie at den er verdt kvar krone. Liker oset til mac bedre enn windows, og du sleppe alle virusa som er til windows. Men om du trenge windows så kan du installere det på macen. Men du må sjølv vurdere kva du trenge på ein bærbar, men anbefale med glede ein MacBook. Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hmm.. Hva er bruksområdene dine? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) hmm.. Hva er bruksområdene dine? 6902376[/snapback] det er: - msn - nett -skole - må kunne dele microsoft word filer fra pc til mac og omvent - spille enkle spill som the sims. macbook takler vel alt dette? Endret 20. september 2006 av chriso89 Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Den skal klare spel som the sims, har sett videoar der dei spela både HL2 og Medal of Honor 2 på ein MacBook, så vill ikkje tru det er noke i veien for det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Den skal klare spel som the sims, har sett videoar der dei spela både HL2 og Medal of Honor 2 på ein MacBook, så vill ikkje tru det er noke i veien for det. 6902535[/snapback] Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå