Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kvinner skal ha sokker på. Menn skal ikke. http://www.adressa.no/forbruker/sexogsamli...ticle614167.ece 6989441[/snapback] Når man blir reven med i stundet havner man i senga uansett, sokker eller ikke sokker Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sokker er det siste jeg tenker på når det kommer til spontan sex og lignende. Har jeg en sprengkåt kjerring liggende på sengen og vente på meg, bruker jeg ikke tid på sånne ting asså.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sokker er nødvendig. De er kanskje turnoff, men ikke like mye som kalde føtter. 6986134[/snapback] Ha sex i en sovepose da, så slipper du dette problemet! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sokker er nødvendig. De er kanskje turnoff, men ikke like mye som kalde føtter. 6986134[/snapback] Ha sex i en sovepose da, så slipper du dette problemet! 6990228[/snapback] Haha.. Det blir litt småtrangt eller? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Haha.. Det blir litt småtrangt eller? 6990258[/snapback] er ikke det bare deilig da? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Haha.. Det blir litt småtrangt eller? 6990258[/snapback] er ikke det bare deilig da? 6990307[/snapback] Kommer veldig an på om du har med deg en søt havfrue eller en strandet hval i soveposen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kommer veldig an på om du har med deg en søt havfrue eller en strandet hval i soveposen 6990345[/snapback] [pirkemodus] nå tenkte jeg mer på diverse kropsdeler til den du delte sovepose med jeg da.... [/pirkemodus] Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Litt kjipt å finne ut at du har brukt de siste syv minuttene på å jokke henne på leggen da... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da tror jeg du kan ta deg en pause og vurdere å ta deg et kurs eller noe. Ganske bra prestert å ikke kjenne forskjell på en legg og en fitte. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da tror jeg du kan ta deg en pause og vurdere å ta deg et kurs eller noe. Ganske bra prestert å ikke kjenne forskjell på en legg og en fitte. 6991721[/snapback] Ikke om hun svetter nok og er ganske kraftig Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Haha.. Det blir litt småtrangt eller? 6990258[/snapback] er ikke det bare deilig da? 6990307[/snapback] Kommer veldig an på om du har med deg en søt havfrue eller en strandet hval i soveposen 6990345[/snapback] Haha.. Kanskje en sjøku Men det blir veeeldig klamt da Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Største turn-off må vøre disse spørsmålene/setningene: Har vi lekser til i morgen? Hva skal vi ha til middag senere? Ringte du mamma i dag? Jeg må på drier'n... Er kaffetrakteren på? Jeg fryser, få et teppe! Kanskje vi heller skal sove? Det er 23 lodrette planker i taket, og 45 vannrette på veggene. Gurimalla, lillebroren din er søt! 4, sec, skal bare svare på en melding. Husket vi å mate hunden? Jeg har drete 4 ganger i dag. Er det en kvise jeg fant på ryggen din? Du har et sammenhengende øyebryn... Passer denne gule genseren med disse bruneskoene? jeg dusjet ikke etter gymmen i dag.. Ikke det at jeg har fått alle disse, men nr 4 har komt opp en gang Endret 5. oktober 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er 23 lodrette planker i taket, og 45 vannrette på veggene. 7004961[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Denne er lit grov, men definitivt kvalifisert for "det verste i senga"; Rodeo: ta dama bakfra mens du visker henne:"søstra di er trangere enn deg", så er det bare å holde seg fast å prøve å stå løpet ut Passer nok best på one-night stands, evt hvis man vil slå opp med dama på en grufull måte. Lenke til kommentar
PrinsesseBlomst Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Denne er lit grov, men definitivt kvalifisert for "det verste i senga"; Rodeo: ta dama bakfra mens du visker henne:"søstra di er trangere enn deg", så er det bare å holde seg fast å prøve å stå løpet ut Passer nok best på one-night stands, evt hvis man vil slå opp med dama på en grufull måte. 7005233[/snapback] Den var litt drøy ja..men bare pass på at dama faktisk har en søster da;) Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Største turn-off må vøre disse spørsmålene: Jeg må på drier'n... Jeg fryser, få et teppe! Det er 23 lodrette planker i taket, og 45 vannrette på veggene. Gurimalla, lillebroren din er søt! 4, sec, skal bare svare på en melding. Jeg har drete 4 ganger i dag. Du har et sammenhengende øyebryn... jeg dusjet ikke etter gymmen i dag.. Ikke det at jeg har fått alle disse, men nr 4 har komt opp en gang 7004961[/snapback] Spørsmål? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Største turn-off må vøre disse spørsmålene: Har vi lekser til i morgen? Hva skal vi ha til middag senere? Ringte du mamma i dag? Jeg må på drier'n... Er kaffetrakteren på? Jeg fryser, få et teppe! Kanskje vi heller skal sove? Det er 23 lodrette planker i taket, og 45 vannrette på veggene. Gurimalla, lillebroren din er søt! 4, sec, skal bare svare på en melding. Husket vi å mate hunden? Jeg har drete 4 ganger i dag. Er det en kvise jeg fant på ryggen din? Du har et sammenhengende øyebryn... Passer denne gule genseren med disse bruneskoene? jeg dusjet ikke etter gymmen i dag.. Ikke det at jeg har fått alle disse, men nr 4 har komt opp en gang 7004961[/snapback] Noen å tilføye: "Herregud jeg svetter noe vanvittig er under armene - vil du lukte?" "Er det bare meg som sliter med mye luft i magen idag?" Si feil navn på madammen, gjerne navnet på en av dine ekser eller ei hun virkelig misliker Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er 23 lodrette planker i taket, og 45 vannrette på veggene. HAHA! :!: må nok innrømme at noen ganger under akten har jeg tenkt på helt andre ting. f.eks i visse perioder hvor jeg har blitt uvanlig hekta på et spill. så ligger jeg der og jukker mens jeg tenker på hvordan jeg skal komme meg igjennom det neste oppdraget i spillet. eller et jeg får en melodi på hjernen, så bruker jeg mer krefter på å finne ut hvilket band som har sangen edit: leif var en tur innom. er sikkert her fortsatt, men jeg ser han ikke Endret 6. oktober 2006 av Gorbag Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da tror jeg du kan ta deg en pause og vurdere å ta deg et kurs eller noe. Ganske bra prestert å ikke kjenne forskjell på en legg og en fitte. 6991721[/snapback] Valker, kjære. Ikke at du har noen... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da er det kanskje på tide å vurdere å finne noen andre å gnukke på. Valker på leggene er ganske bra prestert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg