Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan hende at det er noe i det. Fordi hvis man fryser på føttene eller at det er noe annet som er litt irriterende så er det vanskeligere å komme, i hvertfall mener jeg det av erfaring. Så til vinteren gutter og jenter behold sokkene på :w00t:

Lenke til kommentar
Sokker er herlig! :love:

6987811[/snapback]

Ja, så lenge det ikke er hvite tennissokker som går langt opp til leggene, med grønn og svart stripe øverst. Slike man ser i enkelte filmer.

6987827[/snapback]

hehe, ja.

Men heller ikke de korte, som rekker litt over hælen.. De er ekkle ass!! mutters kjøpte et par sånne engang :mad:

Lenke til kommentar

Slike halvsokker (såkalte nosock look som det heter hvis man kjøper det i statene) er veldig pop og jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk lov å gå i noe annet fra en dame som hevder at hun har stil og følger med.

Men over til saken.. Det behøver ikke være mye for å gjøre at jeg ikke har lyst til å ha sex.. Feks hvis dama gjør noe som helst som jeg har irritert meg over en stund (hvis man er sammen) så kan jeg fort rulle meg over til siden for å sove i protest.. Uansett hva jenta måtte si "men jeg vil! , eller "jenter har behov de også" så er det bare å gi faen og bare slappe av.. VIlle vært ekstra digg med en sigg på sengekanten også bare for å være trass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...