Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man ikke dusjer med en gang før, under og etter sex er ikke synonymt med å ha dårlig hygiene. La oss si at man har sex 5 ganger i løpet av en dag. Skal man da dusje 5 ganger? Vanlig svettelukt lukter heller ikke dårlig. Det lukter friskt. Faktisk så utskiller man dufter når man svetter som skal tenne det andre kjønn.

Jeg er enig at det er best å ha et nyvasket kjønn ved oralsex, men så lenge han har vasket seg i nær fortid, så trenger han ikke å dusje rett før oralsex. DET er turnoff, det. "Eh.. bare vent litt, jeg må vaske meg nedentil først.."

Lenke til kommentar
At man ikke dusjer med en gang før, under og etter sex er ikke synonymt med å ha dårlig hygiene. La oss si at man har sex 5 ganger i løpet av en dag. Skal man da dusje 5 ganger?

6945143[/snapback]

15 hadde gjort seg :wee: Da kan man enkelt og greit bare bli værende i dusjen sammen med partneren til man anser seg for å være ferdig.

Lenke til kommentar
At man ikke dusjer med en gang før, under og etter sex er ikke synonymt med å ha dårlig hygiene. La oss si at man har sex 5 ganger i løpet av en dag. Skal man da dusje 5 ganger? Vanlig svettelukt lukter heller ikke dårlig. Det lukter friskt. Faktisk så utskiller man dufter når man svetter som skal tenne det andre kjønn.

Jeg er enig at det er best å ha et nyvasket kjønn ved oralsex, men så lenge han har vasket seg i nær fortid, så trenger han ikke å dusje rett før oralsex. DET er turnoff, det. "Eh.. bare vent litt, jeg må vaske meg nedentil først.."

6945143[/snapback]

Veldig enig med deg..

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med altfor kjærlige gutter, som absolutt skal bry seg så mye om jeg har det bra and whatnot ... Selvfølgelig, vel og bra det, men ødelegger liksom det dyriske - jeg liker å stange hodet i sengekanten, jeg.

6913099[/snapback]

Oh, my...

Revolver: Det meste av turn-off faktorer har allerede blitt tatt opp men må si at ensformighet, lame dirty talk og spm. om tdl. partnere er no go. Tips til damene: Slå av mobilen eller demp ringetonen i hvert fall!

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Revolver: Det meste av turn-off faktorer har allerede blitt tatt opp men må si at ensformighet, lame dirty talk og spm. om tdl. partnere er no go. Tips til damene: Slå av mobilen eller demp ringetonen i hvert fall!

6949040[/snapback]

Er det ikke koselig om venninene hennes ringer da? "Åh, nå tar han meg bakfra, det er så deeeilig!"
Lenke til kommentar

Tja. kommer jo helt an på hvordan det gjøres. Hvis jeg ser at en fyr tenner på noe spesielt, så blir jeg ikke ukåt av det så fremt det ikke er noe helt ekstremt. Det gjør meg bare mer happy hvis jeg ser at han blir enda mer kåt. Gjør man det for å liksom tenne partneren sin, så kan det så klart bli harry.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...