Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man skal ikke spørre damen om det var godt.

Det ser jeg på som nermest uhøflig.

6914157[/snapback]

Eller: "Kom du?"

Man merker jo for faen om jeg kommer eller ikke, og siden du spør, så nei, jeg kom ikke.

6914781[/snapback]

Haha. fikk jeg høre på ferie forrige uke. hun kom og måtte slappe litt av før jeg kunne peise på. så spørte hun "are you finished?".

"uhm. no....."

Lenke til kommentar
uansett om en er gitt med personen eller det er en one night stand så vil en jo merke ganske tydelig om den du har deg med liker det eller ikke da...

6914721[/snapback]

Man må kunne prate om slikt ting, eller så kan man gjøre mye feil, og aldri finne ut av det. Jeg synes det er veldig viktig og kunne prate om sexen i ettertid. Under akten skal ting skje som det skjer. Men å kunne prate sammen er utrolig viktig i et forhold. på en one nigth stand så prater men nok lite om slik i ettertid.

Eller: "Kom du?"

Man merker jo for faen om jeg kommer eller ikke, og siden du spør, så nei, jeg kom ikke.

6914781[/snapback]

Noen jenter er utrolig flike på å late som de har det godt eller kommer. Og vis du ikke kom, så må du jo forklare hva som var galt, hva som kunne vært gjort bedre.

Lenke til kommentar
Noen jenter er utrolig flike på å late som de har det godt eller kommer. Og vis du ikke kom, så må du jo forklare hva som var galt, hva som kunne vært gjort bedre.

6915139[/snapback]

Jeg er litt enig med wh1te på det punktet. har du pult 100 med samme personen skal det ikke være nødvendig å ta en evaluering i ettertid for å prateprate om hvordan du følte det.

Hva slags forhold skal det være hvis den ene (eller begge parter for den saks skyld) skal fake alt de gjør i sengen?

edit: av og til er det greit å korte ned tiden det tar å ha sex også.. er ikke alltid en orker å holde på så lenge...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg og min parter har vært sammen i 4 år, og vi lærer fortsatt ting av hværandre, og det er fordi vi prater sammen. Vi har veldig bra sex, og det kom ikke over natta. Vi har hatt mange samtaler med hva vi liker og ikke like, prøvd oss fram for å så snakke om det var godt eller ikke.

Jeg mener at vis man ikke kan prate sammen så har man et problem i forholdet. Jeg mener ikke at vi setter oss ned etter vært sammleie og prater om det. Men det er greit at begge føler seg trygge på å kunne prate om det.

Mange jenter faker for de vil leve opp til forventnigne til guttene, og dette kan forsvinne vis man, ja nettopp prater sammen.

Et godt sexuelt forhold må bygges opp. Ingen kan alt fra begynnelsen, og alle personer liker forskjellige ting.

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar
Jeg og min parter har vært sammen i 4 år, og vi lærer fortsatt ting av hværandre, og det er fordi vi prater sammen. Vi har veldig bra sex, og det kom ikke over natta. Vi har hatt mange samtaler med hva vi liker og ikke like, prøvd oss fram for å så snakke om det var godt eller ikke.

Jeg mener at vis man ikke kan prate sammen så har man et problem i forholdet. Jeg mener ikke at vi setter oss ned etter vært sammleie og prater om det. Men det er greit at begge føler seg trygge på å kunne prate om det.

Mange jenter faker for de vil leve opp til forventnigne til guttene, og dette kan forsvinne vis man, ja nettopp prater sammen.

Et godt sexuelt forhold må bygges opp. Ingen kan alt fra begynnelsen, og alle personer liker forskjellige ting.

6915550[/snapback]

kommunikasjon i et forhold er viktig uansett hva det måtte gjelde... ikke bare sex

Lenke til kommentar

Vil presisere at dette IKKE er meg, og at jeg IKKE har opplevd noe lignende.

Historien er hentet fra denne siden

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vel.... jeg er en jente på 16 år som har en liten historie å fortelle. Det som jeg skriver nå er det bare jeg og 1 gutt som vet om. ikke aner jeg om denne gutten har sagt noe om det til noen andre, men jeg ville ikke tru han har det.

Det startet så klart med en fest, med øl og sprit. Etter jeg hadde drukket en god del øl begynte jeg å kjenne at jeg var brisen, men etter som resten av ølen gikk ned ble jeg drita full. og jeg husker at jeg hadde veldig vondt i magen. Vi hadde det gøy, og vi hadde hørt at det skulle komme flere til festen. og en av dem var den gutten jeg har vært forelsket i, i snart 2 år nå. Og de kom, Gutten kom også, han var passe drita full selv. det endte med at jeg og han lå og klina inne på rommet til venninna mi. "detta var livet", tenkte jeg da.

Etter hvert som det begynte å bli mer intimt skjønte jeg at dette ville ende med sex, så jeg begynte å kle av meg, det gjorde han også og vi hadde sex. men... midt inne i elskoven, mens jeg satt og "rei" oppå han, med ryggen til ansiktet hans, kjente jeg at jeg fikk vondt i magen igjen og "FJOMP" det fossa ut med diarè på magen til gutten! jeg trudde jeg skulle dø. jeg har aldri vært så flau noen gang i hele mitt liv. jeg har aldri snakket med denne gutten etter dette, og ikke ønsker jeg det heller. takk. hilsen en flau jente.

For flere morsomme historier: http://www.tragisk.com/index.php?id=historie

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Vil presisere at dette IKKE er meg, og at jeg IKKE har opplevd noe lignende.

Historien er hentet fra denne siden

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vel.... jeg er en jente på 16 år som har en liten historie å fortelle. Det som jeg skriver nå er det bare jeg og 1 gutt som vet om. ikke aner jeg om denne gutten har sagt noe om det til noen andre, men jeg ville ikke tru han har det.

Det startet så klart med en fest, med øl og sprit. Etter jeg hadde drukket en god del øl begynte jeg å kjenne at jeg var brisen, men etter som resten av ølen gikk ned ble jeg drita full. og jeg husker at jeg hadde veldig vondt i magen. Vi hadde det gøy, og vi hadde hørt at det skulle komme flere til festen. og en av dem var den gutten jeg har vært forelsket i, i snart 2 år nå. Og de kom, Gutten kom også, han var passe drita full selv. det endte med at jeg og han lå og klina inne på rommet til venninna mi. "detta var livet", tenkte jeg da.

Etter hvert som det begynte å bli mer intimt skjønte jeg at dette ville ende med sex, så jeg begynte å kle av meg, det gjorde han også og vi hadde sex. men... midt inne i elskoven, mens jeg satt og "rei" oppå han, med ryggen til ansiktet hans, kjente jeg at jeg fikk vondt i magen igjen og "FJOMP" det fossa ut med diarè på magen til gutten! jeg trudde jeg skulle dø. jeg har aldri vært så flau noen gang i hele mitt liv. jeg har aldri snakket med denne gutten etter dette, og ikke ønsker jeg det heller. takk. hilsen en flau jente.

For flere morsomme historier: http://www.tragisk.com/index.php?id=historie

6915934[/snapback]

kjipt det pølsa. spørs om det bl enoe med han fyren noe mer...

Lenke til kommentar
Det der må være den verste så lang, disgusting....

6916257[/snapback]

Historien møtte mange lignende kommentarer etter at historien ble publisert. Det var rikgtignok en som skilte seg ut:

«Jeg hadde syntes det hadde vært litt hyggelig så lenge jenta hadde vært fin.»

6916734[/snapback]

Haha, den husker jeg :D Diverse varianter av Cleveland Steamer o.l. er nok dessverre ikke min interesse.

Lenke til kommentar
Det der må være den verste så lang, disgusting....

6916257[/snapback]

Historien møtte mange lignende kommentarer etter at historien ble publisert. Det var rikgtignok en som skilte seg ut:

«Jeg hadde syntes det hadde vært litt hyggelig så lenge jenta hadde vært fin.»

6916734[/snapback]

det er mange som tenner på slikt.. bare søk på scat på google så finner du det ut..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...