M-J Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 når morra stormer rommet og begynner og kjefte! JA jeg snakker av erfaring hadde ikke sex på 2 uker etter det Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 At man har på sokker er noe for fort får meg til å heller ville gå en tur eller se på TV eller noe. Ellers så er god hygene viktig, men er ikke noe galt i sex selv om vi ikke er nydusjet. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 "Men det mange ikke vet er at dette plagget man ofte er så skeptisk til faktisk kan ha en viktig funksjon i et velfungerende sexliv. For kvinner er det påvist enklere å oppnå orgasme dersom man beholder sokkene på. Dette på grunn av at kjølige føtter kan distrahere kvinnen under sexakten og gjøre det vanskeligere å oppnå det seksuelle klimaks." http://www.fikenblae.no/?vis=276&Sokk.it.to.me.baby! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 når morra stormer rommet og begynner og kjefte! JA jeg snakker av erfaring hadde ikke sex på 2 uker etter det 6912417[/snapback] Hva skjedde? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 skrev om det i sextråden før.. morra stormet inn mens vi koste oss ingen dyne ingen klær jeg skavatt til og klarte og rive til meg en dyne mens dama ble bare liggende og skræve morra si opp i tryne. morra ble først sinna så begynte hu og grine og gikk ut! værste turn off!! faen jeg var flau! har ikke fått lov og ligge over der siden! jeg er 17 og hu er 16! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 skrev om det i sextråden før.. morra stormet inn mens vi koste oss ingen dyne ingen klær jeg skavatt til og klarte og rive til meg en dyne mens dama ble bare liggende og skræve morra si opp i tryne. morra ble først sinna så begynte hu og grine og gikk ut! værste turn off!! faen jeg var flau! har ikke fått lov og ligge over der siden! jeg er 17 og hu er 16! 6913023[/snapback] BURN!! :!: Tenkt deg det sjokket morra fikk a. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sjokket vi fikk var vell ikke mye bedre! men reaksjonen med at hu begynte og kjefte på oss var ganske uventa! Men faen hu får lære seg og banke på! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har problemer med altfor kjærlige gutter, som absolutt skal bry seg så mye om jeg har det bra and whatnot ... Selvfølgelig, vel og bra det, men ødelegger liksom det dyriske - jeg liker å stange hodet i sengekanten, jeg. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 skrev om det i sextråden før.. morra stormet inn mens vi koste oss ingen dyne ingen klær jeg skavatt til og klarte og rive til meg en dyne mens dama ble bare liggende og skræve morra si opp i tryne. morra ble først sinna så begynte hu og grine og gikk ut! værste turn off!! faen jeg var flau! har ikke fått lov og ligge over der siden! jeg er 17 og hu er 16! 6913023[/snapback] Den der er kjip. Tror ikke jeg hadde satset på å komme på besøk igjen sånn med en gang. Langt mindre sitet ved et felles matbord. Lenke til kommentar
Con Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Dårlig hygiene. Jeg takler ikke dårlig hygiene. Jeg er nevrotisk på det punktet og i følge undersøkelser gjelder det samme for jenter. Jeg elsker å dusje før, under og etter. En skitten quickie innimellom er likevel ikke å forakte. 6902391[/snapback] Helt helt enig i det du sier der! Ingenting er verre enn når hun tar av seg buksa og det første du tenker er at du skulle ønske hun bare hadde latt den bli på!! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har problemer med altfor kjærlige gutter, som absolutt skal bry seg så mye om jeg har det bra and whatnot ... Selvfølgelig, vel og bra det, men ødelegger liksom det dyriske - jeg liker å stange hodet i sengekanten, jeg. 6913099[/snapback] Jeg skal faan trøske hue ditt gjennom veggen. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har problemer med altfor kjærlige gutter, som absolutt skal bry seg så mye om jeg har det bra and whatnot ... Selvfølgelig, vel og bra det, men ødelegger liksom det dyriske - jeg liker å stange hodet i sengekanten, jeg. 6913099[/snapback] Jeg skal faan trøske hue ditt gjennom veggen. 6913777[/snapback] Setter ikke pris på at vi bryr oss er glad dama mi ikke er som deg jeg. "Har du det bra pus?" "Ja?!?!" Det er liksom lite koselig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spør du om det under akten ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er enig med AnAnAs, det er turn off. Når dere har hatt sex kanskje 100 ganger og hun/han fortsatt spør "Skal jeg gjøre sånn? Er det bra? Liker du det sånn? Gjør jeg feil?". Ting skal knekke, sier bare jeg. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spør da ikke om slikt? Har man litt antenner skjønner man om ting går bra eller ikke Lurer man fortsatt kan man heller spørre 20 minutter etter man er ferdig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er enig med AnAnAs, det er turn off. Når dere har hatt sex kanskje 100 ganger og hun/han fortsatt spør "Skal jeg gjøre sånn? Er det bra? Liker du det sånn? Gjør jeg feil?". Ting skal knekke, sier bare jeg. 6914032[/snapback] jeg greide å knekke en seng engang.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er enig med AnAnAs, det er turn off. Når dere har hatt sex kanskje 100 ganger og hun/han fortsatt spør "Skal jeg gjøre sånn? Er det bra? Liker du det sånn? Gjør jeg feil?". Ting skal knekke, sier bare jeg. 6914032[/snapback] jeg greide å knekke en seng engang.... 6914070[/snapback] Ditto. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg er enig med AnAnAs, det er turn off. Når dere har hatt sex kanskje 100 ganger og hun/han fortsatt spør "Skal jeg gjøre sånn? Er det bra? Liker du det sånn? Gjør jeg feil?". Ting skal knekke, sier bare jeg. 6914032[/snapback] jeg greide å knekke en seng engang.... 6914070[/snapback] Jeg også! metallseng faktisk..... Edit: men vi fortsatte jo etterpå, så var jo ikke det værste som kunne skje.. Endret 22. september 2006 av Caddy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spør da ikke om slikt? Har man litt antenner skjønner man om ting går bra eller ikke Lurer man fortsatt kan man heller spørre 20 minutter etter man er ferdig. 6914041[/snapback] Man skal ikke spørre damen om det var godt. Det ser jeg på som nermest uhøflig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spør da ikke om slikt? Har man litt antenner skjønner man om ting går bra eller ikke Lurer man fortsatt kan man heller spørre 20 minutter etter man er ferdig. 6914041[/snapback] Man skal ikke spørre damen om det var godt. Det ser jeg på som nermest uhøflig. 6914157[/snapback] enig. du bør ha nok av muligheter til å finne ut av det underveis.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg