Juggel Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det værste er vel om dama er full av hår over hele seg pluss at hun spyr, driter, spytter og river kuken av deg på en gang. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det verste er utflod fra ei fremmed jente. Musa bobler og fiser ut gørr. Trusa ser ut som noen har snytt seg i, grønn. 7184127[/snapback] Gratulerer, du har pult et romvesen. Hvordan var det? 7185323[/snapback] Jeg klarer ikke å slutte å le jeg altså Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det værste er vel om dama er full av hår over hele seg pluss at hun spyr, driter, spytter og river kuken av deg på en gang. 7480084[/snapback] jeg hater når det skjer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå har denne tråden gått over fra å være en "dette liker jeg ikke i senga" til å bli en tenk det det verste som aldri kommer til å skje. Som kjent er den menneskelige fantasi ubegrenset, spesielt hos mennesker i en viss alder som ser ut til å fatte interesse for tråder som dette. Nå er ikke meningen med dette forumet at man skal få utløp for hemningsløse fantasier, men at man skal få hjelp med sex- og samlivsrelaterte spørsmål. Siden denne tråden har gått på autorepeat noen sider, stenger vi den like godt. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg